مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با حضور دبیرکارگروه و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه، برخ مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دبیرکارگروه و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه در این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر سید هادی بهادری مدیر پیشین دفتر استان ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: با وجود انتقاد های زیاد در سال های اول پروژه های احیای دریاچه ارومیه، مردم عزیزمان همکاری و همراهی خود را برای احیای این نگین زیبای شمالغرب کشور بیشتر کرده اند.

دکتر کلانتری با بیان اینکه خواسته و اولویت اصلی مردم آذربایجان احیای دریاچه ارومیه است، اظهار کرد: باور مردم به احیای دریاچه ارومیه، همراهی در طرح های قرق و نکاشتن محصولات کشاورزی پرآب بر و ایجاد تعامل در پروژه های عمرانی باعث سرازیری بودجه و اعتبارات به پروژه های احیای دریاچه ارومیه شده است.

وی از اتمام فاز تثبیت در مراحل احیای دریاچه ارومیه خبر داد و اضافه کرد: فاز تثبیت در برنامه زمانبندی احیای دریاچه ارومیه، مهر ماه امسال به اتمام می رسد و فاز اصلی احیای دریاچه ارومیه به صورت جدی کلید خواهد خورد.

دکتر کلانتری افزود: اولویت در برنامه های فاز احیا، تبدیل حداکثری اراضی کشاورزی به آبیاری های نوین و رعایت حقابه دریاچه ارومیه، تسریع در اجرای پروژه ها عمرانی و پروژه های تعادل بخشی خواهد بود.

مدیر دفتر تلفیق و برنامه ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات دفتر استان آذرباجان غربی در سال های گذشته اظهار کرد: رویکرد فعالیت های ستاد احیای دریاچه ارومیه مردمی است و سرعت احیای این دریاچه زیبا با مشارکت مردم بالاتر خواهد رفت.

دکتر محمد مسعود تجریشی از ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها توسط دفتر استانی تقدیر کرد و گفت: باید نقش دفتر استانی در مدیریت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و ارزیابی فعالیت ها و روند اجرای پروژه ها بیش از گذشته باشد.

در پایان از زحمات دکتر هادی بهادری تقدیر به عمل آمد و مهندس فرهاد سرخوش به عنوان مدیر جدید دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.