چهاردهمین دوره از سلسله نشست‌های "دین، نشاط، زندگی" در قالب جلسات پرسش و پاسخ و با حضور اساتید و بزرگان حوزه و دانشگاه در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی با اعلام این خبر گفت: همه ساله ایام تابستان، این اداره به منظور هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی، محافل انس"دین، نشاط، زندگی" را در صحن جمهوری اسلامی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌کند تا علاقمندان بهره‌های معنوی و دینی را از این جلسات کسب کنند.

مهدی لسانی ادامه داد: در این جلسات که موضوعات مهدویت، روابط اجتماعی، ماه رمضان، خدامحوری در زندگی، خانواده موفق، اخلاق در زندگی الهی، جمعیت و فرزندآوری، زندگی آسان و آرام، تربیت دینی، رضایت اجتماعی، ازدواج در اسلام، امام رضا(ع) و زیارت، شادی و نشاط در اسلام و سبک زندگی اسلامی توسط اساتید مربوطه به بحث گذاشته می‌شود، شرکت کنندگان می‌توانند پرسش‌های خود را در موضوع مورد بحث مطرح و گره‌های ذهنی خود را باز کنند.

رئیس اداره پاسخگویی ابراز کرد: در این سلسه نشست ها اساتید برجسته حوزه و دانشگاه نظیر حجج‌اسلام و المسلمین ماندگاری، عباسی ولدی، پسندیده، تراشیون، سید ابوالفضل سرلک، محمدرضا موسوی نسب، فرازی، گلزاده، رضایی تهرانی، جلائیان عزیزی و محمد صابر جعفری سخنرانی می کنند و موضوعات مختلف را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

وی اعلام کرد: هدف از برگزاری سلسله نشست‌های "دین، نشاط، زندگی" هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی است و اساساً پرسش‌گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است و یکی از اصولی‌ترین اهداف معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، ایجاد بستر و فضای مناسب برای پرسش و پاسخ است، از این رو سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در تابستان پیش‌بینی شده است.

لسانی افزود: برای اینکه علاوه بر افزایش غنای محتواهای ارائه شده، تأثیرپذیری مطالب و مفاهیمی که مطرح می‌شود در سطح قابل قبولی باشد، در پایان این نشست‌ها به منظور ارزیابی سطح کیفی و میزان رضایت مخاطبان، مسابقاتی برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.