نماینده مردم تهران معتقد است؛ قوانین، ترتیبات اجتماعی و قانون مالیات در کشور آمادگی برخورد با حقوق‌های میلیونی را ندارند.

قوانین در کشور آمادگی برخورد با حقوق‌های میلیونی را ندارد"علیرضا محجوب" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اصولا قوانین، ترتیبات اجتماعی و قانون مالیات در کشورمان آمادگی برخورد با حقوق‌های میلیونی را ندارند، گفت: این امر نیاز به یک تحلیل و تغییر زیرساختی در کشور دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام قوانین در کشورمان به نفع ضعفا وضع شده‌اند اما در عمل مورد سوءاستفاده برخی اشخاص قرار می‌گیرد.

محجوب با اشاره به اینکه حتی امروز شرکت‌ها نیز سودهای کلان خود را در قالب حقوق تعریف می‌کنند، افزود: باید برای حقوق‌های بالا مالیات‌های 60 الی 70 درصدی وضع شود تا دریافت حقوق بالا برای شخص بی‌فایده باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: در کشورهای سرمایه‌داری و یا غیرسرمایه‌داری البته به استثنای برخی کشورها دو سوم حقوق بعنوان مالیات کسر می‌‌شود لذا زیرساخت‌های مالیاتی و قانونی باید در زمینه پرداخت حقوق اصلاح و از ریشه حل و فصل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار