نهادهای اسلامی فرانسه با برگزاری راهپیمایی در شهر مانت لاژولی اقدامات خشونت آمیز و تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون خبرگزاری فرانسه، چندین هزار نفر از مسلمانان فرانسوی در محکومیت قتل یک پلیس این کشور و همسرش در شهر مانت لا ژولی تظاهرات کردند. تظاهرات از طرف نهادهای اسلامی فرانسه و در خیابان های مرکزی شهر مانت لاژولی برگزار شد.

 یکی از تظاهرات کنندگان گفت: تجمع امروز ما به خاطر این است که بگوییم که ما ملیت فرانسوی داریم.همه ما فرانسوی هستیم اما ما مسلمان هم هستیم. فرد دیگری گفت:در اینجا دو پیام وجود دارد.

پیام نخست این است که بگوییم که این جنایت ها ربطی به جامعه مسلمانان فرانسه ندارد.از نظر ما این اقدامات، اقداماتی وحشیگرانه است که هیچ وجاهت قانونی ندارند. اما وظیفه خود می دانیم که آنها را محکوم کنیم و با آنها مخالفت خود را نشان دهیم و تمامی امکانات خود را ضد جریان افراط گرای جنایتکار به کار گیریم.

تظاهرات کننده دیگری گفت: ما از این حادثه شوکه شدیم.زمانی که من درباره این حادثه از رسانه های مطالبی را شنیدم واقعا شوکه شدم.این قتل یک قتل وحشیانه بود.این خشونتی وحشیانه به نام خدا بود که ما را آزرده خاطر کرد.از نظر اسلام خشونت قابل پذیرش نیست.برعکس اسلام دینی است که همانند دیگر ادیان از شکیبایی حمایت می کند.

یکی دیگر از حاضران در این تظاهرات گفت: بسیاری از ما می دانیم که این مامور پلیس در اینجا بزرگ شده بود و در اینجا کار کرده بود.این اقدامات اقداماتی جنایتکارانه و نمونه ای از تروریسم است.من نمی دانم که این اقدامات را چه بنامم.این اقدامات از طرف افراد گمراه صورت می گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار