استاندار قزوین گفت : برخورد های سلبی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی،اثربخش نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوين ؛ فريدون همتی  در جلسه بررسی مشکلات حوزه های علمیه بیان کرد: برخورد های سلبی راه مقابله با نابهنجاری های اخلاقی و آسیب های اجتماعی نیست بلکه باید به سمت اجرای برنامه های فرهنگی و اثربخش حرکت کرد.

 فریدون همتی افزود: سیمای اسلامی، اخلاق و رفتار اسلامی را مردم در طلبه ها می بینند که اگر طلبه ها همه این ویژگی ها را داشته باشند ، از این طریق می توانند مردم را به خود جذب کنند.

همتی به جایگاه خدمتگزاری به مردم یادآورشد وعنوان داشت: همه ما به عنوان مدیران و مسئولان و روحانیون  بعنوان سربازان امام صادق (ع) باید با قلم ،بیان و رفتار و سلوک خود به گونه ای رفتار کنیم که تاثیر منفی در رفتار فردی و اجتماعی مردم نداشته باشیم.

استاندار قزوین با تاکید بر رویکرد حمایتی دولت و مدیریت ارشد استان به حوزه های علمیه  و روحانیون خاطرنشان کرد: نگاه ویژه مجموعه استانداری ومسئولین  بررفع مشکلات مدارس حوزه های علمیه  قرار دارد و  در این رابطه علی رغم تنگناها و فشارهای مالی ،حمایت ها و مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام علی عباسی رئیس حوزه‌های علمیه استان قزوين هم در اين نشست به حضور روحانیون در روستاها وشهرها برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اشاره وبیان اظهارداشت:وظیفه روحانیت این است که بتوانند احکام وشبهات دینی را برای آحاد مردم به خصوص جوانان پاسخ درستی دهند.
انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.