هافبک استقلال عنوان کرد: امیدوارم بتوانم قبل از خداحافظی از فوتبالم با استقلال جام بگیرم و با پپاس هایم دل هواداران را شاد کنم.

حیدری :امیدوارم قبل از خداحافظی از فوتبال با استقلال جام بگیرم/شب فینال،شب تلخی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری هافبک آبی پوشان پایتخت پس از تمدید قراردادش با استقلال پیامی برای هواداران این تیم صادر کرد.

حیدری گفت :سلام به همه فوتبالی های عزیز به ویژه طرفداران استقلال که بازی برای آنها افتخاره.خیلی خوشحالم که دوباره می توانم در خدمت تیم محبوبم باشم و طرفداراى فوق العاده اش. من مدت هاست که سکوت کردم و مصاحبه ای نکردم ولی دوست داشتم بعد از فینال جام حذفی، با همه شما همدردی کنم. اگه بدانید چقدر شب تلخی بود. جام رو از دست دادیم و یکی از حسرت های بزرگ زندگی تو دلم ماند. اون شب خیلی روحیه ام خراب بود و باورم نمی شد. 

وی ادامه داد:درست مثل همه شما هواداران. اون روز، سخت نا امید بودم ولی امروز خیلی امیدوارم و انگار زندگی تازه برام شروع شده. از اینکه می توانم تو استقلال محبوبم بازی کنم، حس خیلی خاصی دارم. سال گذشته سعی کردم تو هر مسابقه ای که به زمین برم، تمام وجودم و بذارم و آخر فصل با لطف شما هواداراها، خستگی از تنم در رفت. امسال هم از اولین ثانیه لیگ، با همه وجود برای تیم محبوبم و هواداراش بازی می کنم. مطمئنم که شما هم مثل من خیلی انگیزه دارین. امیدوارم بتوانم قبل از خداحافظی از فوتبالم با استقلال جام بگیرم و همین جا می گم که اگه این لطف نصیبم شد، جامو تقدیم می کنم به شما هوادارای فوق العاده استقلال که تو سرما و گرما همیشه حامی تیم هستید. 

حیدری افزود:همین جا باید از پرویز مظلومی هم تشکر کنم که سال گذشته برای استقلال خیلی زحمت کشید. از همه ما بازیکنان حمایت کرد و به ما دلگرمی داد. ازش عذرخواهی می کنم اگه رفتاری کردیم که باعث ناراحتیش شد. براش آرزوی موفقیت می کنم و می گم ما هیچوقت حمایتایش را فراموش نمی کنیم. از علیرضا منصوریان و باشگاه استقلال هم تشکر می کنم که به من پیشنهاد تمدید سه ساله قرارداد و دادند. این یعنی می توانم با پیراهن تیم محبوبم و در کنار این هوادارای پرشور، از فوتبال خداحافظی کنم. چه افتخاری بزرگتر ازاین؟ امیدوارم تا آخرین لحظه حضورم در استقلال، بتوانم بهترین بازی هارو انجام بدم و با پاس هام، دل هوادارارو شاد کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.