ربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: برنامه‌های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان قمی در ۱۲ مرکز این کانون در قم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قم در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی وعلمی پژوهشی خلاصه می‌شود که هرکدام از این فعالیت‌ها نیز شامل زیرمجموعه‌های متنوعی هستند.

ربانی بیان کرد: در برنامه‌ریزی این کارگاه‌ها  علاوه بر علایق مخاطبان، به نیازها و اولویت‌های آموزشی و مهارتی آنها نیز توجه شود و بر همین اساس بخشی از این کارگاه‌ها به جنبه‌های آموزشی و بخشی نیز به جنبه‌های مهارتی و حرفه‌آموزی توجه دارد و از این لحاظ فرآیند کار و نتایج آن در درازمدت مشخص می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قم عنوان کرد: پرورش خلاقیت هنری، فلسفه برای کودکان، سرود کودکانه، فیلم‌سازی، مجسمه‌سازی، پرورش حس دینی، UCMAS (برنامه حساب ذهنی)، مهارت‌های زندگی ویژه مادران و کودک و نوجوان، ظریف‌بری با چوب، کاشی‌ موزائیک و عروسک‌سازی عناوین برخی از کارگاه‌های ویژه‌ فصل تابستان است که از ابتدای خردادماه ثبت نام آن‌ها آغاز شده و به صورت ترمی تا پایان تابستان این دوره‌ها برگزار می شود.

وی افزود: ۱۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت  این استان فعالیت خود را با حضور پرشور کودکان و نوجوانان علاقه‌مند آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار