رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی:

زیدوند و باباجانزاده در فینال و رده بندی/بویری و نوری حذف شدند

مهدی زیدوند به دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهای 29 و 30 خردادماه در شهر اسپالا برگزار می شود.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها پس از برگزاری مسابقات مقدماتی، به شرح زیر است:
 
در وزن 66 كيلوگرم مهدي زيدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل كي ووك چويي از كره جنوبي با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد مقابل ماتئوس برناتک از لهستان با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید. زیدوند در مرحله نیمه نهایی میگوئل مارتینز از کوبا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی ریو هان از کره جنوبی است.
 
در وزن 75 كيلوگرم پيام بويري پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل اوكرام زيد از مراكش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل مارک مادسن دانمارکی در دور بعد، بویری از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 85 كيلوگرم حسين نوري در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 بشير سيدازارا از الجزاير را شکست داد وی در دور دوم مقابل جاويد حمزاتوف از بلاروس با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نوری از دور رقابت ها کنار رفت.
 
 
در وزن 130 كيلوگرم امير قاسمي منجزي در دور اول مانتاس كنيستاوتاس از لتوني را 6 بر یک شکست داد. در همين وزن بشير باباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد با لوكاس باناك از لهستان گذشت. دو نماینده سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در یک کشتی بسیار نزدیک بشیر باباجان زاده با نتیجه 4 بر 3 از سد امیر قاسمی منجزی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، باباجان زاده در این مرحله مقابل آرمین موزائس ماجوروس از مجارستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. امیر قاسمی منجزی نیز با شکست باباجان زاده از دور رقابت ها کنار رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار