مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از 31 خرداد با حضور 9 ملی پوش آغاز می شود و پرویز هادی به اردوی المپیکی تیم ملی کشتی ایران دعوت شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در المپیک 2016 برزیل تا 14 تیر در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

همچنین در اسامی اعلام شده، عباس طحان آزادکار وزن 97 کیلوگرم به دلیل نتایج ضعیف در جام جهانی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: حسن رحیمی (تهران)

65 کیلوگرم: میثم نصیری (زنجان) و سید احمد محمدی (مازندران)

74 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران)

86 کیلوگرم: علیرضا کریمی (البرز)

97 کیلوگرم: رضا یزدانی (مازندران) و امیر محمدی (خراسان شمالی)

125کیلوگرم: کمیل قاسمی(مازندران) و پرویز هادی (آذربایجان شرقی)

رسول خادم (سرمربی)، رضا لایق، علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان، حسین کریمی (مربیان)، دکتر ملک محمدی (پزشک)، دکتر امیر ساسان (متخصص تغذیه)، محمد کواری (ماساژور) و علی بیات (سرپرست).

همچنین مسعود کمروند (همدان)، جلال زمان و رضا مظفری (مازندران) 31 خرداد و ایمان صادقی و سید رضا موسوی (مازندران) و مهدی گنبدانی (همدان) از 29 خرداد ماه می بایست خود را به سرپرست اردو معرفی کنند.

استان مازندران در روزهای 9 تا 11 تیر با یک تیم و در هر وزن 2 کشتی گیر برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی، در خانه کشتی حضور خواهد یافت.

همچنین تیم منتخب کشتی آزاد بزرگسالان در تورنمنت بین المللی سرکیسیان ارمنستان که اوایل تیر ماه برگزار می شود، حضور خواهد یافت تا تکلیف وزن های 65، 97 و 125 کیلوگرم مشخص شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.