فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت از شناسايي و دستگيري قاتل فراري كه فردي را در باغ مركبات به قتل رسانده بود درکمتر از يک هفته خبر داد.

باغ مرکبات تنها شاهد قتلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ ماشاالله ملايي گفت : هفته گذشته در پي وقوع يک فقره قتل در يکي از دهستانهاي اطراف شهرستان بلافاصله تيم ويژه انتظامي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود : در بررسي هاي اوليه مشخص شد مردي حدوداً 70ساله بر اثر اصابت جسم سخت و شدت جراحات وارده فوت و قاتل جسد را به فاصله 10 متري از محل قتل انتقال و پس از مخفي كردن آن در باغ مرکبات ، بلافاصله اقدام به فرار كرده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد : با تحقيقات موشکافانه و بررسي هاي کارشناسانه ماموران در صحنه جرم، مشخص شد مقتول داراي باغ مرکبات بوده و جهت انجام امورات اقدام به بکارگيري فردي جهت آبياري مرکبات كرده که نامبرده در روز حادثه پس از قتل صاحب باغ و مخفي كردن وي در زير شاخ و برگ درختان اقدام به فرار كرده ، لذا با شناسايي شخص ضارب ، تلاش ماموران جهت دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

ملائی تصریح کرد : از آنجا که قاتل در لحظات اوليه پس از وقوع قتل سريعا به يکي از استان هاي شرقي متواري و محل اختفاي خود را بصورت مداوم تغيير مي داد ، لذا پرونده جهت رسيدگي به صورت ويژه در اختيار اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت : کاراگاهان پليس آگاهي با تحقيقات نامحسوس ، پايش ميداني و اقدامات تخصصي دريافتند که قاتل در منزل يکي از بستگان خود واقع در يکي از روستاهاي استان سيستان و بلوچستان مخفي شده و به صورت مخفيانه با اقوام نزديک خود در ارتباط است.

اين مقام مسئول افزود : نزديک بودن محل اختفاء متهم به مرزهاي شرقي و احتمال خروج وي از مرز، برحساسيت موضوع افزوده بود ، لذا بدون فوت وقت اکيپي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي پس از اخذ نيابت قضايي جهت دستگيري متهم به استان همجوار عزيمت كردند.

وي گفت : سرانجام ماموران پس از يک هفته تلاش بي وقفه و شبانه روزي ، پس از مطمئن شدن از حضور متهم در مخفيگاه ، با هماهنگي هاي لازم در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و به شهرستان منتقل كردند.

ملائي تصریح کرد: قاتل انگيزه خود را از قتل اختلاف حساب اعلام كرده ، لذا با اقرار صريح قاتل ، پرونده مربوطه جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي ارجاع داده شد

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار