تیم ایران با کسب سه مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی در کشور رومانی به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی آیون کورنیانو و لادیسلاو سیمون رومانی، روزهاي 29 و 30 خردادماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم رومانی به عنوان نایب قهرمانی رسید.
 
در روز دوم این رقابت ها و در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول حریفی از کشور بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور دوم جمال اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و به به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کشتی گیری کشور میزبان شد و به مدال نقره رسید. جمال اسماعیلی نیز در دور اول کشتی گیری از کشور اسپانیا را شکست داد. وی در دور دوم مقابل گرمسیری شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت وی در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 5 مقابل حریف بلغارستانی مغلوب شد و پنجم شد.
 
در روز نخست اين رقابت ها عظيم گرمسيري، يوسف قادريان و مجيد علياري در اوزان 71، 80 و 98 كيلوگرم به مقام نخست رسيدند، بهنام مهدي زاده و مهدی فلاح در وزن های 80 و 130  كيلوگرم صاحب مدال نقره شدند و شيرزاد بهشتي طلا، محمدعلي گرايي و مهدي نوري نيز در اوزان 59، 71 و  130 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار