50 درصد از فهرست بازیکنان بزرگسال تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان برای فصل جدید مشخص شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سکوت خبری باشگاه صنعت‎نفت آبادان پس از چند روز شکسته شد و این باشگاه بعدازظهر شنبه با دو مدافع شمالی قرارداد منعقد کرد تا چهره 9 بازیکن از 18 بازیکن بزرگسال تیم نفت برای لیگ شانزدهم مشخص شود.

نفتی‎ها که پیش از این با محمد شادکام، محمد پورمحمد، حسین بغلانی، میلاد جهانی، امیر زلیکانی، محمد زبیر نیک‌نفس و علی عبدالله‌زاده تمدید قرارداد کرده بودند، در آخرین عصر شنبه‎ی بهاری ابتدا قرارداد مجتبی ممشلی را برای یک سال دیگر تمدید کردند و سپس با حنیف عمران‎زاده مدافع سابق استقلال تهران قرارداد بستند تا تعداد نفرات بزرگسال این تیم برای فصل جدید به عدد  9 برسد.

نادر دست‎نشان بدین‎ترتیب نیمی از فهرست تیمش را مشخص کرده و از امروز برای تکمیل نیمی دیگر از این فهرست اقدام خواهد کرد. طبیعی است که 2 جای خالی از 9 جای خالی باقی‎مانده در لیست بازیکنان بزگسال صنعت‎نفت به دروازه‎بان‎ها اختصاص می‎یابد و 7 بازیکن نیز در سایر پست‎ها جذب می‎شوند.

 حسن هوری کاپیتان فصل گذشته صنعت‎نفت و وحید طالب‎لو دروازه‎بان سابق استقلال تهران که از این تیم جدا شده است، گزینه‎های اصلی دست‎نشان برای حراست از دروازه زردپوشان هستند و در صورت عدم توافق باشگاه با هرکدام از این دو سنگربان باتجربه، نام گزینه‎های دیگری به باشگاه ارائه خواهد شد.

مسئولان تیم صنعت‎نفت خبر داده‏‎اند که 3 بازیکن خارجی را هم به خدمت خواهند گرفت که اگر مقدمات حضور این 3 بازیکن در آبادان فراهم شود، فقط 4 جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال نفت آبادان باقی خواهد ماند که طبیعتا به بازیکنان ایرانی موردنیاز در پست‎های مختلف تعلق خواهد گرفت.

کادر فنی صنعت‎نفت همچنین به‎دنبال جذب بازیکنان توانمندی در رده سنی زیر 23 سال هستند تا از این نفرات نیز در کنار بازیکنان بزرگسال تیم محبوب آبادانی‎ها استفاده کنند و رفته‎رفته برای لیگ شانزدهم آماده شوند.

در حال حاضر که نیمه بالای لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال تیم صنعت‎نفت تکمیل شده است و باید دید نیمه دوم لیست تیم زردپوش آبادان حاوی اسامی چه نفراتی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.