دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال مشهد گفت: تیم های خونه به خونه و بادران درلیگ دسته یک و تیم پدیده در لیگ برتر پیشنهاد دریافت کرده ام.

محمدعین افشار در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرایط خودش اظهارکرد: هیچ تماسی از طرف مسئولان باشگاه با من گرفته نشده است. در حال حاضر منتظر تیم فوتبال مشهد هستم تا وضعیتم را در فصل آتی لیگ برتر مشخص کنند،ازمسئولان تیم گله مندم.

وی افزود: از تیم های متمول خونه به خونه و بادران درلیگ دسته یک و تیم پدیده در لیگ برتر پیشنهاد دریافت کرده ام.

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال مشهد گفت: امیدوارم هر چه زودتر مسئولان تیم وضعیتم را برای فصل بعد لیگ مشخص کنند، این به نظر کادرفنی بستگی دارد که برای ادامه همکاری با من تمایل داشته باشند یا نه.

وی گفت: در صورتی که کادر فنی روی من نظری نداشته باشد بهم اطلاع بدهند تا به دیگر پیشنهادات جدی خودم فکر کنم.

عین افشار درباره بازیکن جذب شده درفصل نقل و انتقالات بیان کرد: تاکنون سرمربی تیم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است می توانند به این تیم در فصل آینده لیگ کمک کنند.

وی گفت: مسئولان باید از الان به فکر حمایت از باشگاه باشند تا مانند فصل گذشته تیم دچار مشکلات مالی نشود.

عین افشار در پایان اضافه کرد: متاسفانه با گذشت یک ماه از پایان لیگ تنها چند درصد از مبلغ قراردادم را مسئولان فوتبال مشهد پرداخت کرده اند. و بقیه مطالباتم  را هنوز دریافت پرداخت نکرده اند.مدیر عامل تیم قول داده است تا چند روز آینده قرارداد بازیکنان را تسویه حساب کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار