پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان رزن که به عنوان دبیرخانه ی استانی(استان همدان) در هفتمین دوره ی المپیاد نانو بود، موفق به کسب رتبه ی سوم شده است.

کسب رتبه ی سوم المپیاد نانو دانش آموزان پژوهش سرای دانش آموزی رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مصطفی خزاعی گفت: باشگاه نانو عملکرد 31 دبیرخانه ی استانی هفتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو را ارزیابی و نتایج آن را اعلام کرد که در این ارزیابی پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان رزن به عنوان دبیرخانه ی استانی(استان همدان)  موفق به کسب رتبه ی سوم هفتمین دوره ی المپیاد نانو  شد.

 خزاعی افزود: این ارزیابی بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی دبیرخانه‌های استانی در رابطه با اطلاع‌رسانی و ثبت نام داوطلبان در المپیاد نانو و همچنین تعامل با باشگاه نانو انجام شده است.

   وی گفت: دبیرخانه‌های استانی زیر نظر باشگاه نانو با موضوع تبلیغات و ثبت نام برای المپیاد دانش‌آموزی نانو، در راستای تعامل هر چه بیشتر و نزدیک‌تر باشگاه نانو با نهادهای ترویجی و تسهیل فرایند پاسخگویی به آنها، فعالیت می‌کنند.

 نهادهایی که موفق به کسب برترین رتبه ی ششمین المپیاد نانو در استان خود شده‌اند به عنوان دبیرخانه ی استانی هفتمین دوره معرفی شدند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.