نماینده مردم لنجان گفت: ملتی که دشمنان خود را نشناسد محکوم به شکست است

ملتی که دشمنان خود را نشناسد محکوم به شکست است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد چهره‌های کشاورزان زحمت کش روزه‌داری بودم که به علت عدم تخصیص حق‌آبه آنها شاهد از بین رفتن حاصل زحمات خود بودند. جا دارد مسئولین مربوطه به صورت فوری برای رفع این نگرانی بکوشند.

کوهکن با اشاره به نرخ بیکاری در حوزه انتخابیه خود گفت: نرخ بیکاری در لنجان بالا است و لازم است صاحبان صنایع در لنجان نیروهای خود را از مردم همین منطقه انتخاب کنند تا حداقل هزینه ایاب‌ ذهاب از دوش هزینه تولید برداشته شود.

نماینده مردم لنجان با بیان اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: صحبت‌های ایشان ما را به بازنگری در تحلیل امور اقتصادی فرا می‌خواند زیرا ایشان مشکلات اقتصادی را ناشی از عملکرد دولت فعلی و یا دو دولت قبلی می‌داند و اگر قرار است مجلس ریل‌گذاری برای دولت باشد تکلیف داریم که در یک بررسی جامع و کامل به این مهم پرداخته و اگر ایرادات به قانونگذاری مربوط می‌شود نسبت به اصلاح آن اقدام و آن مقدار که به بخش نظارت مربوط می‌شود را بدون ملاحظه نسبت به شخصی خاص انجام دهیم.

وی درباره دشمنان نظام اسلامی نیز گفت: ملتی که دشمنان خود را نشناسد و راه‌‌های مقابله با اقدامات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را نداند محکوم به شکست است و اگر امروز رهبری در تمام دیدارهای خود به چنین نکاتی اشاره می‌کند نشان دهنده اهمیت این امر است.

کوهکن افزود: در صورت ادامه بدعهدی‌های آمریکا در خصوص برجام مجلس به وظیفه انقلابی خود عمل خواهد کرد. اگر آنها برجام را نقض کنند ما نیز پشت همین تریبون آن را آتش خواهیم زد. مگر ما فراموش کرده‌ایم که هر جا که ملت ایران با استقامت ایستادگی کرده‌اند این آنها بوده‌اند که کوتاه آمده‌اند.

نماینده مردم لنجان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ‌این درست نیست که مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی را تنها در چند وزارتخانه اقتصادی ببینیم بلکه در این راستا وزارت آموزش و پرورش نیز موظف است محتویات کتب درسی را متناسب با شرایط فعلی کشور بازبینی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کوهکن ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار