نماینده شهرکرد گفت: مردم از سیاست زدگی و سیاسی کاری زده شده اند که این موضوع باید مورد توجه فعالان سیاسی قرار بگیرد.

مردم از سیاست زدگی و سیاسی کاری زده شده‌اند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس خطاب به رئیس جمهوری گفت: من با شعار حمایت از دولت از مردم حوزه انتخابیه رای اعتماد گرفتم و هنوز هم بر عهد خود پایبندم و از عزم دولت برای کاهش گرفتاری های مردم حمایت می کنم.

وی افزود: معتقدم مسائل و مشکلات را باید به صورت صریح وبی پرده با مردم در میان گذاشت. آقای رئیس جمهور شما تقریبا یک سال فرصت دارید تا به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانید و اگر این امر محقق نشود شما با دست خودتان زمینه نا رضایتی را فراهم کرده اید.

نماینده مردم شهرکرد ادامه داد: از شما تقاضا دارم به دور از هرگونه بهانه تراشی با تمرکز بر مبانی و التزامات اقتصاد مقاومتی در این فرصت باقیمانده قدم های اساسی برای کاهش مشکلات مردم را بردارید.

نوریان خطاب به جریانات سیاسی موجود در کشور گفت: واقعیت این است که مردم از سیاست زدگی و سیاسی کاری زده شده اند که این موضوع باید مورد توجه فعالان سیاسی کشور قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرکرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: همانطور که ایشان ذکر کردند در حوزه برجام نباید دچار افراط و تفریط شویم زیرا برجام نه معجزه بود نه فاجعه بلکه برجام قدم اول درحل مسائلی است که بیشتر به خاطر کینه توزی های قدرت های بزرگ ایجاد شده است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: نوریان ، مجلس ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار