تا زمانی که مشعل شهادت روشن باشد جامعه بیمه خواهد بود

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها گفت:تا زمانی که مشعل شهادت روشن باشد جامعه بیمه خواهد بود.

تا زمانی که مشعل شهادت روشن باشند جامعه بیمه خواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و طلاب خراسان جنوبی گفت:تا زمانی که مشعل شهادت روشن باشد جامعه بیمه خواهد بود.

وی افزود:انقلاب،دین را در گوهرهای وجودی زنده کرد و هر شهید مشعلی‌ برای هدایت و حجتی برای ما است.

حجت الاسلام رستمی گفت:پس از نظام و جریان لیبرال دموکراسی سلطه و اداره دنیا با موازین حقوقی که تهیه‌کننده این نظام خودشان بودند دنیا در روندی حرکت کرد تا انسان هایی که در این مسیر هستند حاکمیت غرب را بپذیرند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها افزود:سعی بر این بود تا جهان تابع این جریان باشد که به هر ترتیبی دین حذف شود و ادبیات غرب به این صورت بود که دین در حال مرگ است.

وی گفت:حرکت سیاسی که در انقلاب ایران رخ داد این بود که با رهبری یک فقیه و فیلسوف و عالم دینی،جریان لیبرال دموکراسی به سد اسلام سیاسی اجتماعی و فرهنگی برخورد کرد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها افزود:انقلاب اسلامی عزت و شرافت را به ایران داد و عزت را به دنیا ارائه کرد.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان وقایع پیش از انقلاب بیان شود،اظهار کرد:در دوران پس از انقلاب دست های چدنی دشمن پشت چهره مخملی دشمن پنهان شده است.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه رئیس‌ جمهور آمریکا در صحبت‌های خود چهره واقعی آمریکا را معرفی می‌کند،گفت:ترامپ به عربستان می گوید که اگر نباشیم شما دو هفته دوام نمی آورید و اگر نباشیم ایران طی یک هفته شما را می بلعد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها افزود:دشمن به قدرت ایران اعتراف می کند و ۴۰ سال است که به روش های مختلف در دوران جنگ و ایجاد کودتاها و سخت ترین تحریم ها سعی در مقابله با انقلاب داشته است.

وی تصریح کرد:تاکنون در هیچ کشوری اینگونه تحریم ها نبوده و سخت تر نیز نخواهد بود و اینکه می گویند در ۱۳ آبان تحریم جدیدی وجود دارد چیزی نمانده که بخواهد انجام شود.

رئیس نهاد نمایندگی نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها بیان کرد:تلاش دشمن این است که جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب برگزار نشود اما از ابتدای انقلاب هر شش ماهی وعده نابودی انقلاب را می دادند.

حجت الاسلام رستمی گفت:در دشمنی دشمن شکی نیست و چیزی کم ندارد و در صحبت‌هایشان به ناتوانی خود در برابر ایران اعتراف می‌کنند.

وی بیان کرد:آنچه به کشور ما هویت داد و دشمن به دنبال زمین زدن آن است حس فداکاری مردم است که برای دین خود از خوشی های خود گذشتند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود:مردم ما برای اعتلا با امید و باور به آینده حرکت کردند و دشمن به دنبال گرفتن این است.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد:هجمه سنگین دشمن برای گرفتن امید و ایجاد عافیت طلبی و زدودن باور و معنویت است و مکر دشمن برای گرفتن فرهنگ شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما در حلب،دمشق و عراق خود را آماده جانفشانی می‌بینند،گفت:در خراسان جنوبی به عنوان شرقی ترین استان کشور نسبت به جنگ ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و از تعداد ۶۰۰ دانشجو ۱۲۰ نفر به جبهه اعزام می شوند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان داشت:فرهنگ غربی می گوید به فکر خود باش اما جوانان ما با حس مسئولیت در برابر همه مسلمانان و جامعه به سخنان دشمن توجهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/غ

هر شهید مشعلی‌ برای هدایت و حجتی برای ما است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.