سید محمد ساداتی قهرمان جهان در رشته کشتی ساحلی نشان طلای قهرمانی جهان خود را امروز با حضور سرگرد عبدالله جعفر زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری ٬ نماینده ولی فقیه در سپاه ساری و اصحاب رسانه تقدیم سید احمد اسدی فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد ساداتی قهرمان جهان در رشته کشتی ساحلی است که امسال توانست برای دومین سال متوالی در رشته کشتی ساحلی بزرگسالان نشان طلا را کسب کند.

این قهرمان جهان در ششمین دوره از مسابقات کشتی ساحلی جهان که امسال در کشور کرواسی برگزار شد در وزن ۹۰ کیلو گرم کشتی گرفت و توانست با شکست ۵ حریف قدرتمند مقام نخست را کسب کند و به نشان طلای این دوره از مسابقات دست یابد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری در حاشیه این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اعتماد به نفس بالا و خلوص نیت راه شان را انتخاب و با نثار خونشان درخت انقلاب را آبیاری و از دین و میهن خود دفاع کردند.

عبدالله جعفر زاده افزود: ورزشکاران نیز با تلاش و همت خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را با افتخار در جهان به احتزاز در می آورند و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

سید محمد ساداتی تیله بنی نیز گفت: همه ی ورزشکاران که امروز در امنیت و آرامش تمرین می کنند و به مسابقات جهانی اعزام می شوند همه نتیجه جان فشانی شهدا و ایثار گران است.

این قهرمان جهان اهل روستای سمسکنده علیای ساری گفت: قهرمانی و نشان طلای ورزشکاران در مقابل از جان گذشتگی شهدای گرانقدر بسیار کم ارزش و ناقابل است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار