مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:ما منتظر کاوه رضایی نمی‌مانیم و با گزینه‌های دیگر مذاکره می‌کنیم.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس از زبان خمارلوبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در چند نوبت با کاوه رضایی مذاکره کردیم و قرار بود امروز وی با  حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندد و اما این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق اصول حرفه‌ای و اخلاقی با بازیکنان وارد مذاکره می‌شویم و مبالغ قراردادمان هم نیز مشخص است. این اصول حرفه‌ای را در مورد حسین کنعانی‌زادگان هم اجرا کردیم.

خمارلو درباره اینکه مسائل مالی در پرسپولیسی نشدن رضایی موثر بود یا نه، بیان کرد: توافقات نهایی با رضایی روز پنجشنبه انجام دادیم و قرار نشد امروز با این بازیکن قرارداد ببندیم اما این بازیکن اعلام کرده که قصد دارد به پیشنهاد خارجی‌اش فکر کند و آن را در اولویت قرار دهد.


بر این اساس ما بیشتر از این منتظر این بازیکن نمی‌مانیم و به گزینه‌های دیگر فکر نمی‌کنیم. 

وی بیان کرد:‌ گفته می‌شود ما به خاطر مفاد قرارداد یا مسائل مالی با رضایی توافق نکردیم اما این موضوع صحیح نیست.ما با این بازیکن از همه لحاظ توافق کردیم اما فقط پیشنهاد خارجی‌ مانع پرسپولیسی شدن وی شد.

وی درباره احتمال بازگشت طارمی گفت: طارمی چهار، پنج روز بعد از پایان لیگ از طریق وکیل خود پیغام داد که برای فصل بعد روی وی حساب نکنیم و دنبال مهاجم باشیم. شرایط در مورد طارمی تفاوت نکرده و پیام جدیدی از وی و وکیلش دریافت نکردیم.

وی در پایان درباره جذب مهاجم عراقی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جذب یک بازیکن خارجی نهایی نشده است و باشگاه و برانکو در حال بررسی گزینه‌ها هستند.


انتهای پیام /

برچسب ها: پرسپولیس ، خمارلو ، رضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
درود بر استقلال . 4 تاییا
آخرین اخبار