نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امتناع شرکت های خریدار محصولات کشاورزی از تحویل 100 هزار تن گندم تولیدی در شهرستان کلاله نیازمند ورود دولت و چاره اندیشی برای حل این مشکل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری استان در گرگان، افزود: شرایط مناسب جوی امسال استان موجب افزایش تولیدات بخش کشاورزی و به خصوص گندم و جو شده است و نباید این شرایط را با تحویل نگرفتن محصول کشاورزان استان نگران کننده کرد.

امام جمعه گرگان بیان کرد: ورود ستاد بحران گلستان برای پایان دادن به این شیوه نامطلوب ضروری و موجب کاهش مشکلات و جلب رضایت هر چه بیشتر کشاورزان خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: شاید هیچ فرد و ارگانی در به وجود آمدن این شرایط مقصر نباشد، ولی آن چه بیش از همه دارای اهمیت است، پایان دادن به چشم انتظاری کشاورزان در خرید محصولات است. 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتصاد گلستان وابستگی زیادی به کشاورزی دارد و اگر این بخش مهم و موثر به هر دلیل دچار آسیب و خسارت شود، همه بخش های استان با آسیب جدی مواجه خواهند شد. 

امام جمعه گرگان در ادامه به آغاز کار نمایندگان مردم در مجلس دهم اشاره کرد و گفت: همدلی و اتحاد نمایندگان مردم استان برای به سامان رساندن طرح های مرتبط با توسعه بخش های گوناگون، راه حل قطعی و تضمینی پیشرفت گلستان است. 

آیت الله نورمفیدی گفت: باید از فضای همکاری دو جانبه مسوولان و نمایندگان به خوبی استفاده نمود تا با تکمیل طرح های نیمه تمام و شروع پروژه هایی که منجر به توسعه استان می شود، برای جلب رضایت هر چه بیشتر مردم تلاش کرد. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.