فرماندار شهرستان بستان آباد از آمادگی فرمانداری برای هرگونه کمک در جهت کاهش مصرف مواد مخدردر این شهرستان و با استفاده از ظرفیت های نظامی و انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی بدر شکوهی در جمع مردم شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه بیش از شش میلیون خانوار در کشور به صورت مستقیم با مسئله اعتیاد درگیرهستند افزود:متاسفانه در برخی از مناطق شهرستان بستان آباد اعتیاد به مواد مخدردر بین جوانان نیز مشاهده می شود.

وی به موقعیت جغرافیای کشورمان در نزدیکی به بزرگترین تولید کننده مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود:متاسفانه با ورود آمریکا دربحث افغانستان نه تنها کشت مواد مخد در آن کشور کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است.

وی ترانزیت مواد مخدر به صورت قاچاق از کشور مان و موقعیت جغرافیای شهرستان بستان آباد در مسیر این ترانزیت را تهدیدی برای این منطقه عنوان کرد و افزود:بدون همکاری و همراهی مردم نمی توان در مبارزه با مواد مخدر موفق شد.

بدرشکوهی صحبتی نیز با خانواده در مورد حساسیت در تربیت فرزندان نیزکرد و افزود:خانواده ها با رصد اعمال و رفتار فرزندان خود و نسبت به تغییرات در احوال آنها حساس باشند.

وی گفت:درابتدای ورود جوانان به مصرف مواد مخدر و با همراهی خانواده هامی توان با راهکارهای کارشناسی و بهداشتی جلو اعتیاد به مواد را گرفت.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.