استاندار یزد، بر ضرورت گسترش گفتمان سازی دینی در جامعه و به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: اینکه گفتمان سازی دینی در جامعه گسترش یابد و فراگیر شود، از ضرورت های اجتماع ماست و باید در این برنامه ها از همه طیف ها و تفکرها دعوت شود و به ویژه بستری فراهم گردد تا نسل جوان به صورت گسترده در این جلسات حضور یابند .

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا نوجوانان و جوانان را جلب و جذب جلسات دینی و مذهبی کنیم و این جلسات را به شیوه ای برگزار نماییم که جوانان به نوعی در برگزاری آن ها مشارکت داشته باشند.

وی، با ابراز نگرانی از اینکه این امکان وجود دارد که با گستردگی  وسایل ارتباط جمعی و سرگرمی ها در دنیای امروز، جوانان ما از مذهب دور شوند افزود: باید در این زمینه مراقبت بیشتری انجام دهیم و با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزش های دینی و ملی مان به جوانان استفاده کنیم.

میرمحمدی در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مرد از دامن زن به معراج می رود، خواستار مشارکت بیشتر بانوان استان در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی شد.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، محمد شریف حسینی کوهستانی، گزارشی از فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان، در سال 94 را ارائه داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته 395 برنامه گفتمان دینی در سطح استان برگزار شده است و بیش از 17 هزار نفر در این برنامه ها شرکت کرده اند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.