انس با کتاب دریچه آگاهی را بر روی انسان می گشاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه موقت بهبهان، گفت: کتاب بهترین مونس انسان است که انس با آن دریچه آگاهی را بر روی انسان می گشاید.

حجت الاسلام علی طواف، در مراسم افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی این شهرستان با تاکید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نمایشگاه های کتاب را گامی موثر در این راستا برشمرد و افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است و این کتاب الهی جهت راهنمایی و هدایت انسان ها بسوی رستگاری نازل شده است.

وی گفت: باید هرچه بیشتر با قرآن مانوس شویم و با تفکر و تدبر در آیات نورانی وحی دستورات قرآن را در تمام عرصه های زندگی ساری و جاری کنیم.

امام جمعه موقت بهبهان، افزود: نمایشگاه علوم قرآنی با هدف گسترش فرهنگ معنوی، با تخفیف از 20 تا 30 در صد به علاقه مندان عرضه می شود و تا 20 تیر صبح و بعدازظهر برای بازدید عموم دایر است.

علی حاجی زاده، گفت: با بیش از سه هزار عنوان در زمینه های دینی و مذهبی، زندگانی و تاریخ ائمه معصومین(ع) و علمای دین، ادبیات، روانشناسی، پزشکی، علمی و آموزشی، رمان و داستان، هنری و آشپزی، کودکان و نوجوانان، محصولات و نرم افزارهای فرهنگی برپا شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.