اولین تحلیل گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ در استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این مراسم که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی موضوع تمدن نوین اسلامی، اهمیت فرهنگ، مسئولیت نظام در قبال فرهنگ، فرهنگ غرب و تهاجم فرهنگی مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته مورد تحلیل و بررسی کارشناسان فرهنگی قرار گرفت.
معاون ترویج گفتمان و تقسیم کار موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از راه های پیشرفت همه جانبه، گفتمان سازی های مناسب و هوشمندانه در حوزه فرهنگ است، گفت: تاثیر پذیری فرهنگ دو جهت مثبت و منفی دارد که اگر فرهنگ آسیب ببیند انواع آسیب ها دامنگیر جامعه خواهد شد.
مهدی فضائلی افزود: در حوزه فرهنگ شیوه رفتاری دشمنان باید شناخته شود تا بتوان راهکارهای صحیح و درست اتخاذ کرد و مانع تاثیرات تهاجم فرهنگی غرب شد.
دراین جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این جلسه اولین جلسه ای است که در خصوص گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ برگزار شده و با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید رهبری بر موضوع فرهنگ لازم است در آینده نیز جلسات متعددی در این زمینه برگزار شود تا بتوان راهکارهای متناسب را برای رفع مشکلات فرهنگی پیشنهاد داد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.