مدير آب و فاضلاب روستايي انديکا از توزیع 5 هزار و 600 متر مکعب آب در بين روستائيان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن طهماسبي گفت: اين ميزان آب در قالب 400 سرويس تانکر سيار بين 64 روستا اين شهرستان دريک  ماه  گذشته توزيع شده است.

وی با بيان اينکه در حال حاضر شهرستان انديکا تعداد 64 روستا فاقد شبکه توزيع و خطوط انتقال با جمعيتي بالغ بر 8 هزار نفر  را تحت پوشش خود دارد که تامين آب شرب آ نها مي بايست از طريق تانکر سيار انجام شود افزود: در 1 ماه گذشته تعداد 6 مورد از خطوط فرسوده به متراژ 170 تعويض شده اند.

طهماسبي اظهارداشت: شسشوي مخازن آب، شستشوي روزانه مخازن کلريناتور، رفع شکستگي و گرفتگي خطوط انتقال، نصب دستگاه کلريناتور از جمله اقداماتي است که بصورت مداوم از سوي اين امور و اکيپ هاي تعميرات و نگداري انجام مي شود.

این مقام مسئول همچنين از نصب و راه اندازي يک عدد الکتروپمپ 110 کيلو وات طي هفته جاري براي ايجاد فشار در ساعت هاي پيک مصرف آب در تابستان جاري نيز خبر داد.

شهرستان انديکا بيش از 490 روستا را تحت پوشش دارد که از اين تعداد 450 روستا تحت پوشش آمور آب و فاضلاب روستايي شه و مابقي روستاها با توجه به ماهيت و موقعيت جغرافيايي تحت پوشش اداره امور عشاير اين شهرستان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.