سرمربی جدید انزلی‌چی‌ها به دلیل شرایط بسیار بد این باشگاه از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

پورغلامی نیامده رفتبه گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع غیررسمی در انزلی فرهاد پورغلامی دستیار سابق مجید جلالی پس از آنکه محمد احمدزاده به دلیل سقوط ملوان به لیگ دسته یک برکنار شده بود جایگزین وی شد. 

پورغلامی تنها با این شرط به ملوان آمده بود که ملوان در لیگ برتر بازی کند اما با مسائلی که در چند روز گذشته بر سر واگذاری امتیاز باشگاه نفت به وجود  آمده است وضعیت ملوانی‌ها نیز مانند نفتی‌ها نامشخص است. انزلی‌چی‌ها پیش از این 5 مهره کلیدی خود را در لیست مازاد قرار دادند. پژمان نوری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، جلال رافخایی و معبودی. بازیکنانی بودند که به درخواست باشگاه در لیست مازاد قرار گرفتند. پورغلامی نیز شرایط را قبول کرده بود و قرار شده بود تا چند بازیکن جدید جایگزین مهره‌های کلیدی ملوان شوند اما به دلیل وضعیت نامشخص ملوانان هیچ بازیکنی حاضر به پیوستن به این تیم پرطرفدار شمالی نیست. 

سیدمهدی حسینی و مهدی دغاغله از جمله بازیکنانی بودند که پیش از این قرار بود راهی انزلی شوند اما این اتفاق نیفتاد و فرهاد پورغلامی که هم مهره‌های کلیدی خود را کنار گذاشته بود و هم بازیکن جدیدی جذب نکرده بود سرانجام مجبور شد در صبح جلسه معارفه‌اش از این سمت کناره‌گیری کند. 

انتهای پیام /
برچسب ها: پورغلامی ، باشگاه ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار