اولین جلسه بررسی شکایات ارسالی به سامانه پیامکی دریافت شکایات مردمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون درمان دانشگاه در حاشیه این جلسه گفت: در سامانه پیامکی 100001690 که توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد راه اندازی شده و کلیه شکایات مردمی در حوزه درمان اعم از نحوه برخورد پرسنل بیمارستانها با بیمار و همراه وی، محیط بیمارستان،قصور و تخلفات پزشکی و... دریافت و جهت پیگیری و رسیدگی، مستقیما به معاونت درمان دانشگاه، مدیر درمان دانشگاه و ستاد طرح تحول دانشگاه به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات ارسال می گردد.

علی دهقان افزود: این جلسات به صورت ماهانه و براساس تعداد شکایات دریافتی برگزار و یکایک شکایات دریافتی مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار