رسانه سوری با اشاره به سفر یکی از اعضای گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به فلسطین اشغالی، به بررسی تداوم همسویی طرفین پرداخت.

سفر یک عضو گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه به فلسطین اشغالی و دوست خطاب کردن رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری سانا در گزارشی با اشاره به حضور یکی از اعضای گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه در نشستی در فلسطین اشغالی آورده است: با گذشت چند روز از هماهنگی عالی میان گروه موسوم به «ارتش آزاد» سوریه و داعش در هدف قرار دادن ساکنان حومه حلب، عصام زیتون در نشست هرتزلیا در اراضی فلسطین اشغالی شرکت کرد و خود را نماینده ارتش آزاد معرفی کرد.

وی با وقاحت تمام اعلام کرد که برای کسب حمایت رژیم صهیونیستی برای آنچه وی انقلاب سوریه نامید به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

زیتون با بی شرمی تمام، رژیم غاصب صهیونیستی را دوست خطاب کرد.

سانا گزارش داد: این در حالی است که رژیم صهیونیستی اقدام به تجهیز و حمایت از گروههای تکفیری که سوری ها را هدف قرار می دهند، می کند. طی پنج سال گذشته، مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت اسرائیل از مخفی گاههای تروریستها کشف شده است که آخرین مورد آن، سه شنبه گذشته بود که نیروهای دفاع ملی سلاح اسرائیلی که برای تروریست ها در سویدا ارسال می شد، کشف و ضبط کردند.

به اعتقاد ناظران امور، مشارکت گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه در نشست هرتزلیا برای بسیاری غافلگیر کننده نبود؛ زیرا ارتباط گروههای تروریستی با رژیم صهیونیستی کاملا آشکار است.بسیاری از سرکرده های گروههای تروریستی با مسئولان اسرائیلی دیدار کرده اند و رژیم صهیونیستی نیز از ماههای ابتدای بحران سوریه، تروریست های زخمی شده را به بیمارستان ها خود برای درمان برده است. مطابق گزارش کانال دوم تلویزیون اسرائیل؛ تعداد تروریست های درمان شده از سوی اسرائیل به 2100 نفر از سال 2011 رسیده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در اواخر ماه گذشته از تشکیل آنچه واحد ارتباط نامیده می شود، برای تعمیق ارتباط با تروریستها در سوریه و انتقال تروریست‌های زخمی، به بیمارستان های این رژیم خبر داده بودند.

به نظر می رسد روابط تروریست ها ورزیم صهیونیستی مدتهاست در جریان است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل از تروریست های زخمی شده در بیمارستانهای اسرائیل بازدید و آنها را قهرمان توصیف کرده بود.

سانا بیان کرد: علاوه بر ارتباط محکم گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه با صهیونیستها، بر اساس گزارش های میدانی در شمال حلب، اعضای این گروهها ارتباط قوی با داعش دارند و افراد این گروه در مناطق تحت اشغال داعش در شمال حلب از آزادی عمل خاصی برخوردار هستند.

همچنین به گفته منابع محلی در استان قنیطره، در هشتم ماه جاری، گروههای تروریستی اقدام به توزیع مواد غذایی اسرائیلی به خانواده های تروریستها کردند که اوج هماهنگی میان رژیم صهیونیستی و تروریستها در جنوب سوریه را نشان می دهد.

خبرگزاری سوریه گزارش داد: این درحالی است که عصام زیتون که خود را مدافع سوری ها می داند به سخنرانی رئیس دایره سرویس جاسوسی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گوش داد که این صهیونیست در آن بدترین پایان برای بحران سوریه را افول داعش و بقای محور مقاومت دانست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار