رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: کاروان قرآنی شمیم وحی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، روزهای روز دهم لغایت ۱۲ تیرماه به شهرستان زاهدان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام علی خیور افزود: کاروان قرآنی شمیم وحی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، روزهای روز 10 لغایت 12 به شهرستان زاهدان سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان کاروان قرآنی شمیم وحی با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای تلاوت قرآن توسط قاریان، ترویج کرسی تلاوت، وحدت هرچه بیشتر بین شیعه و سنی، گسترش فرهنگ عترت و نهج‌البلاغه و زمینه‌سازی برای نهادینه شدن فرهنگ تفسیر نهج‌البلاغه، تجلیل و گرامیداشت شهدای مدافع حرم زاهدان، حمایت از تولید داخلی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به شهرستان زاهدان سفر می‌کنند.

وی افزود: از عمده برنامه‌های این سفر می‌توان حضور در مزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء، دیدار با قاریان، حضور در محفل قرآنی، دیدار با زندانیان و اجرای کرسی تلاوت، دیدار با محرومان و مستضعفان و اهداء قرآن‌های نفیس و... را نام برد.

رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان تصریح کرد: با هدف بهره‌گیری بیشتر از قرآن در ماه رمضان و اتحاد، انسجام اسلامی روزانه 4 کرسی تلاوت با حضور قاری برتر بین‌المللی حامد شاکرنژاد در مساجد تشیع و تسنن زاهدان در طول این دو روز سفر برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های دیگر این کاروان، آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد تا سقف مبلغ 5 میلیون تومان برای هر زندانی که توسط خیرینی که کاروان را همراهی می‌کنند، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار