وزیر خارجه سعودی بار دیگر ادعاهای مضحک و خصمانه خود علیه ایران و سوریه را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه العربیه گزارش داد: عادل جبیر، وزیر خارجه سعودی، پس از دیدارِ جانشین ولیعهد این کشور با رییس جمهور آمریکا، در کنفرانسی خبری شرکت کرد. 

وی گفت: محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد سعودی، با شخصیتهای مختلف آمریکا از جمله مسوولان سیاسی و اقتصادی و کارفرمایان و صاحبان صنایع و فناوری دیدار و گفتگوهای سازنده‌ای داشت. این سفر برای تحکیم روابط تاریخی دو کشور، تبادل دیدگاه‌ها در مورد تحولات اخیر و تهدیدات مشترک دو کشور و منطقه و جهان مفید است. ما با مقامات آمریکایی در بسیاری از موارد مواضع مشترک داریم. 

وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص موضع سعودی درباره ایران مدعی شد: موضع ما در مورد ایران تغییری نکرده است. ایران همچنان در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می‌کند و سعی در صدور انقلاب خود دارد. ایران از تروریسم حمایت می‌کند و ثبات منطقه را به خطر انداخته است. اگر ایران می‌خواهد با کشورهای منطقه روابط عادی داشته باشد، باید اصل صدور انقلاب را که در قانون اساسی‌اش وجود دارد کنار بگذارد، به اصول حسن همجواری و دخالت نکردن در امور دیگر کشور‌ها احترام بگذارد و به شهروندان کشورهای منطقه نگاه طایفه گرایانه نداشته باشد. این شهروندان متعلق به کشور‌هایشان هستند و هیچ تعلقی به ایران ندارند. 

جبیر در ادامه ادعاهای مضحک و خصمانه خود گفت: «ایران همچنین باید از قاچاق سلاح و مواد مخدر دست بردارد. در این صورت، هیچ مانعی برای برقراری رابطه دوستانه میان ایران و کشورهای منطقه وجود ندارد. ایران از زمان انقلاب، در برابر کشورهای منطقه راه و رسم خصمانه داشته و به دنبال فتنه طایفه‌ای بوده است. ایران از تروریسم حمایت کرده و دیپلمات‌ها را به قتل رسانده و در قاچاق سلاح دست داشته و شبه نظامیان را آموزش داده و از آن‌ها حمایت کرده است و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است. در واقع همه دشمنی‌ها از سوی ایران بوده است و کشورهای منطقه رفتار خصمانه‌ای نداشته‌اند! ایران باید رفتار خود را که از ۳۵ سال قبل داشته تغییر دهد.» 


وی در خصوص یمن نیز گفت: بر اساس توافقنامه‌های مرتبط با آتش بس، درگیری‌ها تا حدودی فروکش کرده است، که این، مورد مثبتی است. ما با همه طرف‌ها در یمن و با متحدانمان در ائتلاف و جامعه بین الملل همکاری می‌کنیم تا یمن را از جنگ دور کنیم و به ساحل امن برسانیم! از سوی دیگر، موضع امارات را شفاف می‌دانیم. ما شکی نداریم که امارات در حمایت از ائتلاف کوتاهی نمی‌کند و در رساندن یمن به ساحل امن با ائتلاف همراه خواهد بود. 

وزیر خارجه سعودی در ادامه درباره سوریه گفت: موضع آمریکا و سعودی در قبال سوریه تفاوت زیادی ندارد. هر دو از حل سیاسی بر اساس ژنو یک و قطعنامه ۲۲۵۴ حمایت می‌کنیم. ما همچنین از معارضان میانه رو پشتیبانی می‌کنیم. علاوه بر این، دو کشور، آینده‌ای برای بشار اسد در سوریه متصور نیستند. ما تلاش می‌کنیم نهادهای حکومتی سوریه را حفظ کنیم تا از آشوب و هرج و مرج جلوگیری شود. بر حفظ تمامیت ارضی سوریه هم تاکید داریم و عقیده داریم که حکومتی جدید باید در سوریه تشکیل شود، حکومتی که همه طایفه‌ها و احزاب سوریه در آن بصورت مساوی نقش داشته باشند. اقداماتی را هم برای وادار کردن بشار اسد به اجرای آتش بس و ورود کمک‌های انسان دوستانه و آغاز روند انتقال سیاسی در دست داریم. 

وی مدعی شد: همه می‌دانند که بحران سوریه چگونه پایان می‌یابد. این بحران با برکناری بشار اسد تمام می‌شود. کنار رفتن اسد موضوعی حتمی است. اسد باید کنار رود، چه از طریق سیاسی و یا سلاح و زور ملت سوریه. همچنان هم معتقدیم که زمانی زمینه برای تغییر سیاسی فراهم می‌شود که در میدان جنگ تغییراتی محسوس ایجاد کنیم. 

جبیر درباره یمن و کشته شدن شهروندان عادی و گزارش سازمان ملل مدعی شد: گزارش نقض حقوق کودکان بر اساس اخبار نادرست تنظیم شده بود. ما همیشه برای جان مردم عادی احترام قائل بوده‌ایم. ما به همه تعهدات خود در این مورد عمل کرده‌ایم! 

وزیر خارجه سعودی در پاسخ به سوالی درباره سخنان هیلاری کلینتون در مورد حضور اتباع سعودی در گروههای تندرو گفت: ما تاکنون به اسنادی که گفته می‌شود در مورد دخالت سعودی در ۱۱ سپتامبر است، دست نیافته‌ایم تا پاسخ آن‌ها را بدهیم. ما از امریکا خواسته‌ایم که این اسناد را منتشر کند. تحقیقاتی در خصوص اسناد مشهور به ۲۸ صفحه‌ای انجام داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که محتویات آن‌ها تنها ادعا هستند. از سوی دیگر، سعودی به کمک مالی به گروههای تندرو متهم می‌شود و این در حالی است که بیش از دیگران برای مقابله با این کار تلاش داریم و قوانین سرسختانه‌ای وضع کرده‌ایم. کسی نمی‌تواند در مورد مبارزه سعودی با تروریسم و مقابله با کمک مالی به تروریست‌ها شک و تردیدی داشته باشد. 

وی افزود: القاعده و داعش هدف نهایی خود را حمله به اسلام و سرزمین حرمین الشریفین قرار داده‌اند. تعداد زیادی از شهروندان و نیروهای امنیتی ما در راه مبارزه با تروریسم کشته شده‌اند و این مبارزه ادامه دارد. افکار نادرستی در مورد عربستان وجود دارد که غیرمنصفانه است. ما در راه مبارزه با تروریسم و مقابله با تحریک کنندگان به خشونت، بیشترین اقدامات را انجام داده‌ایم. 

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت: ما با هر دو حزب آمریکا رابطه داریم. رابطه ما با آمریکا راهبردی و رابطه دو متحد است. در این مورد مهم نیست که چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد. هیلاری کلینتون تجارب زیادی دارد و منطقه را به خوبی می‌شناسد. 

جبیر در مورد قانون مربوط به دخالت سعودی‌ها در ۱۱ سپتامبر گفت: ما به متحدان و دوستان خود درباره راهی که در آن گام بر می‌دارند هشدار می‌دهیم. اگر مصونیت کشور‌ها از بین برود، راه برای محاکمه مقامات آمریکایی هم باز می‌شود و اقتصاد آمریکا به خطر می‌افتد و سرمایه گذاری‌ها در آن کاهش می‌یابد. تصویب یا تصویب نشدن این قانون، موضوعی مربوط به مقامات آمریکاست. آمریکا در بیشتر کشورهای جهان حضور دارد و اگر مصونیت دولت‌ها را از بین ببرد، بیشترین خسارت را خواهد دید. امیدوارم کنگره آمریکا مانند همیشه با عقلانیت رفتار کند و منفعت آمریکا و دیگر کشور‌ها را در نظر بگیرند. 

وزیر خارجه سعودی درباره آوارگان سوری گفت: ما دو میلیون و چهارصد هزار شهروند سوریه را پناه داده‌ایم که شش تا هفت هزار نفر از آن‌ها همچنان در عربستان حضور دارند. در یکسال و نیم قبل هم یک میلیون یمنی را پناه دادیم که هفتصد تا هشتصد هزار نفر از آن‌ها همچنان در عربستان هستند. ما این افراد را در آژانس آوارگان سازمان ملل ثبت نکرده‌ایم. ما آوارگان سوریه و یمن را به عنوان میهمان پذیرفته‌ایم و می‌توانند تا پایان بحران در عربستان بمانند! 

در خصوص پاسخ به سوالی در مورد عامل حمله اورلندو آمریکا گفت: این شخص دو بار به عربستان آمده و عمره انجام داده است. هر مسلمانی می‌تواند برای عمره و حج به عربستان بیاید.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۱ تير ۱۳۹۵
بلطف خدا ال سعود بزودی بال سسسقوط تبدیل میشوددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
جبیر بازهم قیافه نجس ملعونت را دیدم باید کفاره دیدن عکس ترا من بدهم لجن
United States of America
ناشناس
۰۶:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
واقعا نباید جواب این ادم کثیف دیگرمقامات عربستان را محکم و بدون مصلحت داد از مقامات محترم خودمان و باید همیشه این جملات رو له کار ببره و اتهام های بی اساس و بدون مدرک بزنه. باید گفت به این کودک کش که ایران بر اساس کدوم مدرک و سند از تروریست حمایت میکنه و چرا مدرک ارائه نمیکنی. و اینکه الان از داعش و تکفیرب ها ایران حمایت مالی و تسلیحاتی میکنه یا شما ، نیرو های داعش از مرز ایران وارد عراق میشن یا مرز شما و ترکیه ، اردن وارد عراق میشن، ایران دخالت میکنه تو مسائل کشور های عربی و یا شما و دیگر متحدان با پرداخت هزاران دلار و هزینه‌های زیاد برای نابودی و تقسیم کشور های همسایه عربی مثل بمن ، عراق ، سوریه. و اینکه چرا فقط اتهام میزنی چرا سند و مدرکی ارائه نمی ده. و بگن حتما که واقعا خیلی بی شرم و حیا و پوست گفت و پر رو هستی که باعث کشته و زخمی شدن و اواره شدن هزاران نفر از مردم و رزن و کودک یمن ، عراق ، سوریه ، شدید ولی در کمال بی خیالی و بی شرمی این همه جنایات و کشته شدن مرد و زن و کودک و... ، برای آینده ، راحتی ، و خواستن خیر انها،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
مردم خوب جواب این شیطان صفتان وهابی صهیونیستی را دادند اما مسیولین متاسفانه.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ نشان داده هر کی با طناب امریکا رفته توی چاه دیگه بیرون نیامده و همانجا به درک واصل شده... تمام بند بند اراجیفش دروغه و کاملا واضحه که ترس سرتاپای وجودشون را گرفته... یادشون رفته وقتی صدام به ایران حمله کرد همینها بودند که از اون حمایت کردن و اون با طناب امریکا وارد چاه کویت شد و از روزگار محو شد...
با ازادسازی فلوجه... بقیه نقاط این دو کشور هم ازاد می شوند و عربستان می ماند و ته چاه و از پشت خنجر خوردن از آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
دیدم بو فاضلاب میومد.نگو باز این لجن حرف مفت زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
عهههه.این یارو کچله و ما نمیدونستیم خخخخخ
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
خودتونو ناراحت نکنین حرفای این سوسمارخورا فقط به خاطراینه که مثل سگ ترسیدن و خودشون میدونن که جز حرف مفت زدن هیچ غلطی نمیتونن بکنن تازه همینو هم باید اجازه بگیرن . خودشون میدونن ایران کجا واون بیابونای شتر پرور کجا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
طنز تلخ دنیای امروز.کشوری که بوی از دمکراسی نبرده در مقابل رسانه ها برای دمکراسی و انتخابات ازاد در کشور دیگر صحبت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
کافی هست بهشون بگیم پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تا دمشون رو بذارن فرار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
برو گم شو وهابی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
سلام
از قدیم گفته اند هر میمونی زشتر است بازی اش بیشتر است این بوزینه ودیگر سران آل صهیون که افسارشان دردست صهیونیسم جهانی است برای خوش رقصی وادا درآوردن چند روز یکبار گزافه گویی میکنند
همه افکار عمومی وآزادیخواه جهان می دانند که این رژیم پوسیده وجنایتکار وکودک کش از همان اوان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آنزمان که هنوز نهالی بیش نبود در هر جنایتی که برعلیه ملت ایران اتفاق افتاده یک پای اصلی آن بوده دشمنی قدار که از ترس نشر انقلاب اسلا می حتی دست به خود زنی سیاسی واقتصادی و... کرده هنوز هم بعد گذشت آنهمه سال که انقلاب ما درخت تنومند شده این حشره موزی دست از مزاحمت بر نمی دارد انشا ء الله بزودی ملت عراق وسوریه ویمن و...با پیروزیهای خود بر توله های این رزیم (القائده داعش و....)چنان تودهنی به او خواهند زد که نتواند از جایش بلند شود انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکی نیست بگه خانم جبیر فعلا کارای تغییر جنسیت رو تمام کن بعد دهان کثیفت رو باز کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکی نیست بگه خانم جبیر فعلا کارای تغییر جنسیت رو تمام کن بعد دهان کثیفت رو باز کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
من نمیفهمم به اینا چه مربوطه و خود عوامل داخلی سوریه قانون اساسی دارن و به بشار اسد رای میدن ولی نمیفهمم به اینا چه ربطی داره کنار رفتن اسد.واقعا به این دنیا قانون جنگل و پررویی حاکمه.مثل این میمونه که الان بیان بگن چندتا کشور خارجی روحانی بره یا قبلا میگفتن محمود بره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هرچی باشه اینا انتخاب مردم کشور سوریه هستن و طبق قانون اساسی سوریه اسد میتونه شرکت کنه و رای بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
عادل جبیر خانم شما فعلا بروید دنبال تغییر جنسیت خود و این فضولی ها به شما نیامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
من نمیدونم این با چه رویی میره اونجا سخنرانی میکنه...این سیاست مدارهایه آمریکا از دروغاش خسته نمیشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
این چرندیات چیه که خانم جبیر داره بیان می کنه. سعودی ها اگه مرد بودند یه دوجنسه وزیر هارجشون نبود که فقط داره چرت و پرت میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
جالبست اگردراکثرجملات جبیرجباروکودککش بجای کلمات ایران واسدکلمات شاه سعودی رابگذاری چطوردرست وحقیقی درمیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
غلط کردی کودن دو جنسیتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
حکومت عربستان 2 سال دیگر بیشتر دوام نخواهد آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
این حروم زاده پست فطرت حیله گر...

فقط اینو بدون ما هم صبری داریم ، اگه تموم بشه خدا میدونه چه بلایی سرتون میاد...

این ادعاهای کذب و مضحک رو حق نداری به ایران نسبت بدی...

این توهین ها هیچ وقت فراموش نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو جرثومه فساد و تباهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
جبیر کثیف اگر رهبرم اجازه فرمایند چنان تودهنی بهت میزنم که برای همیشه فراموشی بگیری کثافت ملخ خور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
باز این قاطر الفقیر حرف زد فقیر عقلی این قاطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
الجبیر چی فکر کرده
ما قانون اساسی خودمون رو تغییر بدیم تا باب میل وهابی نجس سوسمارخوار بشه چه وقاهتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
دوجنسه کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
خاوم جبیر رفته گل بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکلمه از عروس هزار داماد هه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
عادل تو تا چند روز پیش از اربابت اجازه گرفته بودی که بروی تایلند تغییر جنسیت بدهی کردن گلفتهای بزرکتر از تو نمی توانند اسم ایران رابه زبان بیاورند توچطور جرآت می کنی نام ایران را به زبان بیاوری برو توبه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
خفه شووووووووووووووووووووووووووووووووو.................باز تو وررررررررررررر زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تف به تو که وزیر شدی اخه یکی نیست به این بگه تو با این افکار داعشیت داری شیعه کشی می کنی،پدر سوخته بی شعور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وزير خارجه كجا؟ نميشناسمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
اين اشغال دست وپا زدن داعش ديده خودشو كثيف كرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
عادله جون بسه دیگه بیا بقیه سبزی ها رو پاک کن یه چنتا ظرف هم مونده بشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وقتی یک سگ هو هو میکند فیلمی از هالیوود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
برو بمیر بابا
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
از وزیر خارجه کشوری که مثل سگ از ایران میترسه بایدم انتظار داشت هرچند وقت یکبار بره پیش اربابش امریکا دم تکون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
مرگ بر آل سعود کثیف
-
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
چه پررو ، این عرعرستانی ها مثل اینکه تنشون می خواره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
گور پدر عربستان سعودی وهابی صفت جنایتکار
کاشکی بجای این عربستان به اصطلاح مسلمان و برادر سه چهار تا کشور غربی پیشرفته همسایه ما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو تفاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
بابا بچه منگول يكبار ديگم به تو گفتم اسم ايران را به زبان ميخواهي بياري اول غسل كن بعد وضو بگير بعد بگو ايران --- كاري نكن كاري بكنم كه به شتر بگي دايانسور به ملخ بگي كلاغ
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وهابی کثیف
از ترس ایران مجبوری هر چند وقت یک بار بری دست بوسی اربابت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
باز هم این عادله خانم دهان کثیفش را گشود. بهش حق میدم این را نگه دلشو با چه خوش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تنها راه برگشتن امنیت به منطقه یکسره کردن کار کفتار صفتان سعودی است تا امثال این عین نجاستها به مکه تسط نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
جلو گیری از انتشار حملات 11 سپتامبر، خارج کردن کشورش از لیست کودک کشی و هزاران دلیل دیگر عربستان را ناقض حقوق بشر و بین الملل نشان می دهد و متاسفانه این کشور یعنی عربستان باعث ننگ منطقه و در کل جهان شده است، حالا دست پیش را میگیرد که پس نیفتند. چند سال است که خودش با نام جعلی داعش و طالبان و خرج دلار برای اجیل کردن افراطیون جهان می خواهد که اسد را بردارد اما موفق نشده است، حالا می خواهند کاری کنند که خودشان یعنی امریکا و عربستان را مبارزان تروریسم جلوه دهند در حالی که تروریسم امریکا و عربستان می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تو شکلت مثل لجن است پس برئ گمشو شغال
Saudi Arabia
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
جواب این وهابی ها رو فقط شمشیر حضرت آقا صاحب الزمان خواهد داد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
اخه حروم زاده .....دوستان باشگاه خبر اگه فحش دادم سانسور کنن خودشون لطفا...میرم که فحشارو بدم.....اخه بوووووووووووووووق....بوووووووووووووووووق......دهنتو بووووووووووووووق........بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق.......وایسا یکی دیگه مونده...بوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ای تو روحت وهابی نجس مادیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکی نیست اینو خفه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ای بابا.یکی همین سگ رو بکشه.این قدر واق واق میکنه.مردیکه اواطی اشغال و زن نماااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
این ملخ خور کثیف وهابی 30 کیلویی باز هم حرف زد..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ای ی ی روتو برم بچه ک ....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکی برای این وزیر امورخارجه عربستان شوهر پیدا کنه تا بلکه یکم جمع و جورش کنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
جبیرملعون ثبات تو و دارو دسته ملعونت به خطر افتاده ملعون داعشی تروریست از کدام منطقه حرف میزنی منطقه ای که تو وداعشیهای اشغال به لجن وخاک خون کشیده ای کم زر بزن نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
این همونی نیست که مخفیانه رفته بود تغییر جنسیت بده

بابا خانم جبیر بورو النگوهاتو بنداز تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
اول ایشون تکلیف خودشو روشن کنه بگه بهش بگیم آقا یا خانم بعد بره تکلیف اسد رو روشن کنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
چیزی به سرنگونی رژیم آل سعود نمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
گم شو وهابی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ای بابا بازم این جبیر خانوم نطق فرمودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
مليجك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ملخ نادان دوگانه سوز باز پرحرفی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
یکی از این جبیر بپرسه در حکومت عربستان چند قوم و حزب دخالت دارند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
سلام یعنی قشمگ معلومه از ازاد سازی فلوجه دارن سکته میکنند. یه ترس خاصی تو حرفاشه
بعضیا فک میکنن اگه ترامپ رییس جمهور بشه بده ولی لاعقل برای عربستان خیلی بد میشه اون کلینتون که دست بوش رو از پشت بسته فقط تظاهر به میانه رو بودن میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
آل سعود اشتباه بزرگ کرده و راه گم کرده میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
نجاست وهابی!
قبل از اینکه اسم ایران رو بیاری دهن کثیفتو بشور ..
آخرین اخبار