محمد علی الحکیم گفت: آزادسازی فلوجه ضربه سختی به تروریست های تکفیری داعش وارد کرد.

آزادسازی "محمد علی الحکیم" مدیر خبرگزاری النخیل عراق در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اهمیت عملیات آزاد سازی فلوجه عنوان داشت: آزادسازی فلوجه ضربه سختی به تروریست های تکفیری داعش وارد کرد.

وی ادامه داد: شهر فلوجه راس افعی به حساب می آید و آزاد سازی این شهر باعث می شود تا در آینده کمر داعش در موصل بشکند و خواهد شکست. 

مدیر خبرگزاری النخیل عراق با اشاره به اینکه بخش اعظم شهر در کنترل ارتش و نیروهای مردمی عراق است  افزود: از روزهای نخستی که صدام ملعون رفت تروریست ها در این منطقه حضور یافتند و باید بگوییم داعش شکست سختی در این منطقه خورد. 

محمد علی الحکیم عنوان داشت: سفیر عربستان به کردستان رفته تا تروریست های داعش را به سمت شمال فراری دهد و در طول جنگ بیش از 300 زن و مرد عربستانی با حشد الشعبی می جنگیدند. 

محمد علی الحکیم یادآور شد: آزادسازی فلوجه کمک زیادی خواهد کرد تا در آینده نزدیک شاهد بازپس گیری موصل باشیم و مرکز استان نینوا همچون یک ریموت کنترل برای تروریست هاست. پرچم عراق در بسیاری از نقاط برافراشته شده و نیروهای عراقی کمترین تلفات را برای آزادسازی فلوجه داشتند که این میزان کمتر از عملیات آزادسازی رمادی ، جرف الصخر و تکریت بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
پیروزی درسایه وحدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
الحمدالله
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
ای ولله دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
یادمان نرود از سردار سرافراز اسلام و مالک اشتر زمانمان سردار سلیمانی بابت این پیروزی تشکر کنیم
آخرین اخبار