امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه امروز گفت : اقتصاد مقاومتی تنها راه بی نیازی کشور و بالندگی واحد های تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ امام جمعه مهاباد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام گفت : اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی دقیق دولت و تلاش مردم برای بالندگی اقتصاد است.
حاج ماموستا ملا قادر سهرابی در بخش دیگری از خطبه های نماز با بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان ، بر قناعت و صرفه جویی تاکید کرد و افزود : صرفه جویی در مصرف آب در بخشهای کشاورزی و شهری باید در اولویت قرار گیرد.
خطیب جمعه مهاباد همچنین توجه والدین و مسئولان به پربار کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت : نباید با بی توجهی و نبود برنامه ریزی صحیح ، زمینه برای هدر رفتن اوقات فراغت  دانش آموزان و دانشجویان در فصل تابستان فراهم شود.
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه  امروز مهاباد فرمانده انتظامی این شهرستان بود.
سرهنگ بابا نژاد با ارائه ی گزارشی از عملکرد این نیرو در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر گفت : در سه ماه اول امسال ، حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و 352 لیتر مواد پیش ساز شیشه در این شهرستان کشف شد و در این خصوص هجده نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
انتهای پیام/
 


 

برچسب ها: خطبه ، نماز ، جمعه ، شهرستان ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.