برای پایداری نظام جمهوری اسلامی باید با مفسدان و پدیده شوم فساد برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: روز اول تیرماه آغازهفته قوه قضاییه است. مهم ترین وظیفه قوه قضاییه، ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است  که باید در این مسئله بسیار مراقب بود.

 آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: فیش های حقوقی بالای 200 میلیون مدیران بانکی که در روزهای گذشته در مورد آن  بسیار صحبت شده است، برای کشور مثل سرطان است.

وی ادامه داد: در حالیکه بسیاری از واحدهای تولیدی کشور، به دلیل نداشتن سرمایه راکد شده است، گرفتن ۲۴۳ میلیون حقوق در ماه برای یک مدیر بانک انصاف نیست و باعث ایجاد تناقص بین مردم می شود.

وی اضافه کرد: مردم برای یک وام سه میلیون تومانی مسیر های طولانی را طی می کنند اما بانک ها به دلیل نداشتن بودجه از پرداخت وام به آنها خودداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برای پایداری نظام جمهوری اسلامی باید با مفسدان و پدیده شوم فساد برخورد جدی شود و به کسی اجازه داده نشود تا مبالغ بسیاری را از دولت دریافت کنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: آب مهمترین نعمت خداوند است و همه مردم باید در مصرف آن رعایت و مواظبت کنند چراکه انسان بدون آب نمی تواند زندگی کند.



انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.