مورینیو، گیگز را به عنوان دستیار نپذیرفت

روزنامه تایمز مدعی شد سرمربی جدید باشگاه منچستریونایتد با حضور گیگز در این تیم به عنوان دستیار خود ،مخالف است.

مورینیو، گیگز را به عنوان دستیار نپذیرفتبه گزارش حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نوشته تایمز خوزه مورینیو که از فصل جدید هدایت شیاطین سرخ را در دست می گیرد با حضور رایان گیگز در اولدترافورد به عنوان دستیار خود مخالف است زیرا او معتقد است این پیشکسوت منچستریونایتد ممکن است تبدیل به رقیب او شود.در گزارش تایمز آمده است  مورینیو معتقد است رایان گیگز که در دوران مربیگری مویس و فن خال دستیار آنان بود در مقاطع حساس از آنها دور شد و آنها را تنها گذاشت ،آقای خاص همچنین نگران آن است که گیگز حمایت وفادارانه و کاملی  را که او از کادر فنی اش دارد از او به عمل نیاورد.  
این گزارش می افزاید،یکی دیگر از مخالفت های مورینیو با گیگز دوستی او  با پول اسکولز ستاره اسبق یونایتدها و یکی از منتقدان سرسخت مورینیو است.
پیش بینی می شود  به جای رایان گیگز، روی فاریا، که در طول 15 سال اخیر همه جا همراه مورینیو بوده ،باز هم  به عنوان دستیار به او کمک کند.
این اقدام مورینیو دوستان اندکی را برای او در اولدترافورد باقی خواهد گذاشت،اما اگر او بتواند موفقیت را به یونایتدها برگرداند طولی نمی کشد که این روابط ترمیم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار