تیم ملی والیبال آرژانتین مقابل تیم آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، تن به شکست 3 بر یک داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار روز نخست مسابقات لیگ جهانی والیبال در سطح اول و در گروه B ، پیگیری شد و دو تیم آمریکا و آرژانتین به مصاف هم رفتند. 

این دیدار در پایان با برتری 3 بر یک تیم ملی آمریکا و شاگردان جان اسپروا به پایان رسید تا دو تیم آمریکا و برزیل برندگان روز نخست مسابقات لیگ جهانی 2016 قرار بگیرند.

شاگردان خولیو ولاسکو سه ست اول، دوم و چهارم را با نتایج 26 بر 24،  25 بر 23 و 25 بر 22 به حریف قدرتمند خود واگذار کردند و تنها در ست سوم موفق شدند با حساب 25 بر 22 به برتری برسند.

تیلور ساندر، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا در پایان این دیدار با کسب 23 امتیاز برای تیمش عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. در آن طرف نمیدان هم برونو لیما امتیازآورترین بازیکن تیمش شد.

تیم ملی والیبال آمریکا در ادامه مسابقات خود و در دومین دیدار بامداد فردا به مصاف تیم ایران خواهد رفت. دو تیم برزیل و آرژانتین هم باید با هم دیدار کنند.

پیش از این دیدار دو تیم برزیل و ایران نخستین دیدار این دوره از مسابقات را مقابل هم برگزار کردند که تیم ملی برزیل موفق شد با حساب 3 بر صفر به پیروزی برسد.

مرحله مقدماتی سطح یک بیست‌ و هفتمین دوره لیگ جهانی والیبال با حضور 12 تیم فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان از 27 خرداد تا 13 تیرماه پیگیری می‌شود. تیم‌های ایران، آرژانتین، آمریکا و برزیل در هفته نخست این رقابت‌ها در گروه B1 با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
کاپیتان مثل مریضا بازی کرد.. حسابی خستس مشخص بود
آخرین اخبار