هاجسون: با تعویض ها نیمه باخته را به پیروزی تبدیل کردیم

سرمربی تیم ملی انگلیس بر این باور است که با تعویض های طلایی اش پیروزی را نصیب انگلیس کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی تیمش در دومین مسابقه از مرحله گروهی جام ملت‌های 2016 اروپا مقابل ولز گفت: خیلی وقت بود که این چنین شاده نشده بودیم. من به همراه کادرفنی تیم ملی انگلیس طولانی مدت بود که این چنین از کسب چنین پیروزی شاد نشده بودیم که با گلزنی استوریچ در دقایق پایانی و کسب پیروزی شاد شدیم.
 
وی ادامه داد: برای دیدار با ولز ما مشتاق بودیم که کمی چاشنی سرعت را به بازی بدهیم و علاوه بر این مشتاق بودیم که کمی به بازیکنان‌مان قدرت ریسک بدهیم و اعتماد به نفس آنها را در محوطه 18 قدم حریف بالا ببریم. بازیکنانم وظایف خود را به خوبی انجام دادند. بازی قبلی مان مقابل روسیه حق با ما بود که پیروز شویم، اما به حق‌مان در دقایق پایانی نرسیدیم، اما امروز در دقایق پایانی به پیروزی مهمی دست یافتیم.
 
هاجسون گفت: ولز در دفاع عالی بود و بازیکنان این تیم با قدرت دفاع می‌کردند.
 
وی ادامه داد: حالا خیلی خوشحالم که با پیروزی مقابل ولز 4 امتیازی شدیم و در صدر جدول قرار گرفتیم چرا که نیمه اول را باخته بودیم و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، فرصت های زیادی را به دست آوردیم و سرانجام پیروز شدیم. صدرنشینی انگلیس در گروه B حداقل شایستگی بازیکنان ما است و آنها می‌توانند به دست‌آوردهای بیشتری دست یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاجسون ، انگلیس ، یورو ، بیل ، ولز ، واردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار