رئیس انجمن نمایش استان فارس از راه‌اندازی نخستین بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان فارس برای ساماندهی وضعیت هنرمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر صادقی بیان کرد: هدف انجمن نمایش رسیدن هنرمند به جایگاه اصلی خود در اجتماع است و به همین دلیل برای رفع مشکلات هنرمندان نیاز به بانک اطلاعاتی جامع هست که مقدمات راه‌اندازی آن آغاز شده است.
وی با بیان اینکه پیگیری مسائل آموزشی، بیمه و خدمات به هنرمندان از جمله نتایج این بانک اطلاعاتی است، ادامه داد: پس از ثبت نام هنرمندان استان فارس در این بانک اطلاعاتی سوابق کاری و تجربی این افراد برای تکمیل گرفته می‌شود و آمار به صورت منسجم دسته‌بندی می‌شود.
رئیس انجمن نمایش استان فارس با اشاره به اینکه مسکن یکی از معضلات هنرمندان است، افزود: پیشنهاد طرح مسکن هنرمندان داده شده و با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته مقداری زمین از سازمان زمین شهری برای ساخت مسکن هنرمندان گرفته شده است.
صادقی از برگزاری همایش بزرگ خیرین هنری و فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: امید است که از این طریق سرمایه‌ای برای تامین زیرساخت‌های هنری و حمایت از هنرمندان جذب شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی سایت ایران تئاتر درگاه استان فارس تصریح کرد: این سایت امروزه تمام فعالیت‌های هنری استان فارس در زمینه نمایش را انعکاس می‌دهد و از این طریق ظرفیت تئاتر استان فارس بیش از گذشته شناسانده می‌شود.
رئیس انجمن نمایش استان فارس از برپایی جشنواره کشوری تئاتر خیابانی در شیراز خبر داد و بیان کرد: درخواست برگزاری این جشنواره به تهران ارسال و تائید شده است و این جشنواره در مهرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار