قزوین؛

راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی هنر

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین از راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی هنر در پارک علم و فناوری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  یوسف گرجی در جمع فعالان عرصه  هنر گفت: مستقل شدن شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری برای توسعه اقدامات آن‌ ها اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به  اهمیت راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی هنر در پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: وظایف ذاتی پارک علم و فناوری، ایجاد ظرفیت به منظور اقتصادی کردن فعالیت‌ها ست اما با توجه به نیاز هنرمندان , از آن برای آموزش نیروهای جوان نیز بهره‌برداری خواهد شد .

گرجی یادآور شد: تا زمانی که بهره‌برداری مالی و نفع اقتصادی از طرح‌ها و اقدامات صورت گرفته برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری ایجاد نشود، نمیتوان رشد و پیشرفت را برای ایده‌پردازان و صاحبان کسب و کار را انتظار داشت؛ به همین دلیل توجه به عرصه‌های اقتصادی اهمیت فراوانی دارد.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین تأکید کرد: با ایجاد مرکز رشد تخصصی هنر در پارک علم و فناوری، علاقه‌مندان این رشته در زمینه‌های گوناگون اعم از خطاطی، نگارگری و غیره میتوانند به مرکز رشد وارد شوند و از زیرساخت‌های موجود استفاده مطلوب را ببرند.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین عنوان کرد: ایجاد تنوع در محصولات تولید شده، شناخت بازار هدف از سوی ایده‌پردازان و در نظر گرفتن بهترین راهکار فروش محصولات اهمیت بسزایی در موفق شدن واحدهای فناور دارد و پارک علم و فناوری استان قزوین نیز در این راستا برنامه‌ریزی مطلوبی را برای واحدهای فناور و دانش بنیان انجام داده است.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین بیان کرد: تفاهم‌نامه بین مرکز رشد و هنرمندان فعال و متقاضیان برجسته در عرصه هنر برای ورود به پارک علم و فناوری استان قزوین منعقد می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک زمینه راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی هنر فراهم شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار