124پزشک در طرح سی شب، سی مسجد، در شب های ماه مبارک رمضان بيماران شهرستان بابل را رايگان ويزيت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یکی از پزشکان شرکت کننده در طرح سی شب، سی مسجد با اظهار خوشحالی از حضور خود در این عمل خدا پسندانه، گفت: دستگیری بیماران نیازمند در شب های ماه مبارک رمضان موجب نزدیک تر شدن ارتباط وی با خدا می شود.

پزشک دیگر هم با بیان اینکه ویزیت رایگان بیماران، یک عمل باقیات صالحات محسوب می شود، افزود: دیدن بیمارانی که ناخوش وارد مساجد می شوند و با رضایت کامل این مکان را ترک می کنند، یکی از زیباترین لحظاتی است که در طی چند سال حرفه پزشکی خود تجربه کردم.

در این میان یکی از بانوان پزشک هم که در حال ویزیت بیمار بود، لبخند رضایت و دعای خیری که بیماران در حق او و همکارانش می کنند را بهترین ویزیتی که تا کنون دریافت کرده است، اعلام کرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل با بیان اینکه طرح سی شب، سی مسجد، از اول ماه رمضان در این شهرستان آغاز شد و تا پایان این ماه مبارک هم ادامه دارد، گفت: این طرح به برکت ماه مبارک رمضان در بخشها و روستاهای مختلف شهرستان بابل در حال اجرا است.

هدف از اجرای طرح 30 شب 30 مسجد را دسترسی آسانتر بیماران به پزشک بیان کرد و افزود: در راستای این طرح امکانات رفاهی از جمله آمبولانس و خدمات آمبولانسی نیز ارائه می شود تا در صورت نیاز بیماران به مراکز درمانی انتقال داده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.