اسماعیل مسیح گل 32ساله بوشهری در پانزدهمین روز از سفر خود با شعار ' پرواز با کتاب ' وارد استان اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، اسماعیل مسیح گل پس از ورود به اصفهان در دیدار با سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: این سفر را با شعار 'پرواز با کتاب' برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نسل های آینده آغاز کردم.
این سفیر فرهنگی که حرکت نمادین خود را از 12 خرداد ماه شروع کرده است ، افزود: سعی کردم به تنهایی و با انجام حرکتی نمادین نگاه و توجه مردم و مسئولان را به سمت کتابخوانی سوق دهم.
مسیح گل با اشاره به واکنش های مثبت مردم در طول سفر نسبت به این حرکت فرهنگی افزود: بسیاری از مردم از من طلب کتاب می کنند که بنده آنها را به سمت کتابخانه های عمومی و استفاده بیشتر از این اماکن فرهنگی راهنمایی می کنم.
وی یادآوری کرد: سال گذشته من معضل 'اعتیاد در جامعه' را برای سفر خود برگزیدم تا نظر همه را به سوی این مشکل بزرگ جلب کنم.
وی با ابراز تاسف از وضعیت سرانه مطالعه در کشور گفت: افزایش سطح فرهنگ مطالعه نیازمند همت جمعی است تا نسل‌های آینده بیشتر با کتاب مانوس باشند و از آن بهره ببرند.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان نیز گفت: حرکت های نمادین در راستای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی کاری پسندیده است.
امیر هلاکویی با بیان اینکه رسیدن به اهداف کتابخوانی بر عهده نهادی خاص نیست افزود: همه مردم و دستگاه ها بویژه آموزش و پرورش، رسانه ملی و جامعه هنری و ورزشی در این راه نقش مهمی بر عهده دارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.