بسته اینستاگردی(240)؛

تشکر ویژه علیرضا بیرانوند از گل محمدی و فرکی/ یخچال پر ازسیب پرویز پرستویی/ صدای موفقیت سعید معروف

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان در مورد ماه مبارک رمضان را منتشر کرد.
این صفحه نوشت:  رهبر انقلاب: برادران و خواهران عزیز! قدر این ماه رمضانی را که در آن هستیم، بدانیم. هزاران هزار ماه رمضان در طول تاریخ آمده و رفته؛ حالا بین این ماهها ما در چند ده ماهش هستیم؛ همین را قدر بدانیم. پارسال ماه رمضان، کسانی بودند از نزدیکان ما که امسال نیستند. نمیدانیم سال دیگر کدامیک خواهیم بود؛ این ماه را قدر بدانید. ماه استغفار و  توبه و تذکر است، ماه عبادت و گریه است، ماه دل بستن به معنویات است. ۹۵/۳/۲۵

توصیه رهبر انقلاب برای ماه مبارک رمضان+اینستاپست


پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خودنوشت: یخچال خانه ی ما را که باز کنی اگر خالی از هرچیزی هم باشد، محال ممکن است که سیب در ان پیدا نکنی! 
انگار محکوممان کرده اند به سیب خوردن! یا رسم است هرروز سیب بخوریم! 
هرچند تنها مادرم پایبند این رسم عجیب است که سیب برای پوست مفید است.
امروز هم کیسه ی دو کیلویی سیب روی کابینت مثل پتک روی سرم فرود امد و شکایت کردم:"ای بابا.. بازم سیب خریدی که! مامان! اینهمه میوه ی خوب!" بعد یکهو دلم برای سیبها سوخت، یکی از آنها را برداشتم و خوردم تا فکر نکنند میوه بدی هستند یا خیلی ازشان بدم می اید!

اخر اصلا تقصیر سیبها نبود. اگر سیب ها هم مثله گوجه سبز، میوه نوبرانه بودند و مارا منتظر میگذاشتند، شاید حالا کمی بیشتر مورد توجه قرار میگرفتند و بی صبرانه منتظر شان میماندیم و با ذوق و چندین برابر قیمت حالا میخریدیمشان. و چقدر هم راضی و خوشحال بودیم!

به نظرم بعضی آدمها خوب و با خاصیت، شبیه سیب هستند.
همیشه درکنارمان و در هر شرایط کمکمان هستند. وجودشان پر از خاصیت است و هزار بلا و مصیبت را از جانمان دور میکنند. 
اما مثل سیب! به چشم نمی آیند و قدرشان را نمیدانیم و در عوض، قدر  آدمهایی را میدانیم که هر از گاهی وارد زندگیمان میشوند و میروند، 
مثل توت فرنگی! چون نوبرند رنگ و رویشان جذبمان میکند و سیب با وفا و پرخاصیت را میفروشیم به آن توت فرنگی بیخاصیت آبکی که کمتر هست و تازه با قیمت بالا، برایش سر و دست هم میشکنیم!

حیف سیب که هر کارش کنی، سیب است و یاد نمیگیرد نوبرانه بودن را، کم بودن را، گران و دست نیافتنی بودن را!!! وای که بعضی آدمها همان سیب هستند.

بسته اینستاگردی


سعید معروف نوشت: در سکوت، بسیار تلاش کن و بگذار صدای تو موفقیتت باشد.

بسته اینستاگردی


ایرج نوذری نوشت: یادم هست روزی با دوستی حرف میزدیم، به او می گفتم تهش که چی؟ آخر مسیر چه می خواهد بشود؟ حرف خیلی خوبی به من می زد، می گفت مسیر به این زیبایی، آن وقت تو از آخرش، از تهش حرف می زنی؟ از بودن در مسیر و عبور از این راه لذت ببر. از آن وقت بود که حرفش گویی آویزه گوشم شد، 
راستش در زندگی آن قدر درگیر رسیدن می شویم که معجزه لذت بردن از مسیر را فراموش می کنیم، آن قدر هدف مهم می شود که دیگر مسیر رسیدن به هدف لذت بخش نیست. همیشه همینطور است، اما همیشه باید جوری زندگی کرد که هدف تنها لذت بردن از این مسیر باشد، شاید اینطور رسیدن هم دلچسب تر شود....

بسته اینستاگردی

داریوش فرضیایی نوشت: همه گرفتاريها از درون خود ماست 
الکی دنیا و آدما رو بهانه نکنیم
درونت وقتی قرص و محکم باشه 
دنیا و آدماش هیچ ضربه ای نميتونن بهت وارد کنند 
ولی چه کنیم که همه مون از درونمون غافل هستیم و فقط میخواهیم درون دیگران رو جستجو کنیم 
مگه نشنیدی که ميگن :
"هرکسی رو توی قبر خودش ميذارن" 
پس تا کی غفلت تا کی نادانی!!!!!!!!! خودمو ميگم ؛ کاش قبل از اینکه دیر بشه بیدار شيم 
پی نوشت :
این پست صرفا یک دردودل دوستانه بود.. همین 


بسته اینستاگردی

علی دایی نوشت: وفات حضرت خديجه (ع) بانوى مهر و عشق و وفادارى بر مسلمين تسليت باد

بسته اینستاگردی

بهنام صفوی در صفحه اینتاگرام خود نوشت: تقريبا ١ سال داره ميگذره از روزاي سختي كه به لطف خدا و وجود شماعزيزان سپري شد و داشتم كم كم آماده ميشدم براي تير ماه و بستري شدنم.
خدا رو شكر كه الان خيلي بهترم و مقاوم تر و دوره هاي درمانم و با توكل به خدا و انرژي و دعاهاي شما خيلي خوب سپري ميكنم.
هدف اصلي از اين پست قدرداني و تشكرم هستش از همه واينكه بگم مهربونياتونو فراموش نكردم و نخواهم كرد تازه به معناي حقيقي فهميدم خدا هر چي بخاد همون ميشه((به معناي حقيقي))به زندگي اميدوار باشيم و هيچ وقت به خاطر هيچ مسئله اي نا اميد نشيم .مطمئن باشيد بهترين ها در انتظار ما هستند به شرط اينكه خودمون هم بخوايم و تلاش كنيم.
راستي براي سلامتي همه مريضا دعا كنيم مخصوصا استاد آواز ايران محمد رضا شجريان 
انشاالله به زودي زود حال ايشون خوبه خوب بشود و لباس عافيت به تن كنن 

بسته اینستاگردی

هادی کاظمی نوشت: 
درود 
از اين كره خر نمك تر داريم در جهان⁉️
.
اگر مى خواهيد فرهنگ و تمدن را در جامعه اى ببينيد به رفتار مردم آن جامعه با حيوانات نگاه كنيد
(گاندى)
به اين جمله خيلى باور دارم..
ما رفتارمون با مخلوفات خدا و طبيعتش.........

بسته اینستاگردی


محسن رضایی 
نوشت: دیشب مراسم با شکوهی بود،كودكی را که فرزند یکی از شهدای مدافع حرم بود در بغل داشتم. در مراسم «پیشکسوتان جهاد و شهادت» از تعدادي از خانواده شهداي مدافع حرم تجليل شد . دختركي سه ساله روي يكي از كلاه آهنی های قرار داده شده در جایگاه، دست گذاشته بود و مرتب سوال مي كرد اين كلاه برای كيه؟ کسی جواب نمی داد.

به سمت او برگشتم و گفتم : دخترم، این كلاه پدر توست! مدتي سكوت كرد و با حیرت به کلاه نگریست. حس غریبی بود، برانگیخته شده بودم و اشک به چشم هایم راه یافته بود. خیلی سخت توانستم بر خود مسلط شوم.

وظیفه همه ماست تا یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا، علی الخصوص شهدای مدافع حرم را فراموش نکنیم.

بسته اینستاگردی



علیرضا بیرانوند نوشت: ميخوام تشكر ويژه بكنم از از كسايي كه توي زندگي ورزشيم خيلي موثر بودن،من جمله آقاي يحيي گل محمدي كه شايد ديده شدنم و اوجم رو مديون ايشونم،اقاي فركي توي دوسالي كه باهاش كار كردم مردانگي و صداقت رو ازش ياد گرفتم، آقاي ابراهيم زاده كه يكي از فني ترين مربيهايي ايرانه و نقش بسزايي توي فوتبالم داشت و ايشالله كه هرچه زودتر با يه تيم خوب كلاس فني رو به فوتبال ايران و اسيا نشون بده و هم چنين آقاي منصوريان كه طي ٤سال تيم ملي اميد بهم كمك كرد و تونستيم نتايج خوبي بگيريم و دوسال در تيم نفت كه تونستيم سهميه آسيا رو كسب كنيم و علي آقاي دوستي كه ايشون هم طي سه سالي كه در تيم ملي جوانان در خدمتشون بودم تجربيات زيادي كسب كردم.

یخچال پر ازسیب پرویز پرستویی/ صدای موفقیت سعید معروف/حرفی که آویزه گوش ایرج نوذری شد





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.