باید در چنین شرایطی که یک بساطی سالی یک بار در چنین شبی فروش دارد حداقل بگذاریم شب عیدی را به خوبی در کنار خانواده گذرانده و شرایط ناراحتی و کدورتشان را فراهم نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نایب رئیس شورای شهرشادگان گفت: دستفروشان بازار شادگان بعد از پایان تعطیلات عید فطر، ساماندهی می شوند.

ولید آلبوناصر  اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی دستفروشان در دستور کار شهرداری است برای اجرای آن باید طرح به لحاظ زمان اجرا با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: همه ساله بسیاری از دستفروشان که از قشر آسیب پذیر جامعه هستند در ایام عید سعید به اندازه دو ماهشان فروش دارند و اگر اجرای طرح را پس از عید سعید فطر بگذاریم شایسته تر است.  همچنین قدرت پایین خرید اهالی شادگان نیز لزوم وجود این بازار سنتی در ماه رمضان را الزامی می کند.

نایب رئیس شورای شهر شادگان همچنین عنوان کرد: بازاری که در ایام ماه رمضان راه اندازی می شود طی سال های اخیر تبدیل به یک سنت و محلی برای تجمع اهالی شهر شده و نباید در خصوص اجرای چنین طرح هایی به صورت ضربتی عمل کنیم و باید حساسیت ها و زمان را به خوبی بسنجیم.

آلبوناصر در پایان گفت: باید در چنین شرایطی که یک بساطی سالی یک بار در چنین شبی فروش دارد حداقل بگذاریم شب عیدی را به خوبی در کنار خانواده گذرانده و شرایط ناراحتی و کدورتشان را فراهم نکنیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.