رئیس دفتر امنیتی-دیپلماتیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت کشورمان تهدیدی بالقوه برای موجودیت این رژیم است.

عاموس گیلاد: ایران، جدی‌ترین تهدید علیه امنیت اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی رسانه صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز (آروتز شوا)، «عاموس گیلاد،» رئیس دفتر امنیتی-دیپلماتیک وزارت جنگ این رژیم، چهارشنبه در نشست «هرتسیلیا» اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران بزرگترین تهدید برای امنیت اسرائیل است. گیلاد همچنین با طرح ادعاهای واهی و در ادامه فرافکنی‌های همیشگی سران این رژیم علیه کشورمان افزود: ایران موافقت کرده است پیگیری برنامه هسته‌ای خود را تا 10 سال به تعویق بیندازد؛ اما، زیرساخت‌های [هسته‌ای] این کشور همچنان پابرجاست. 

رئیس دفتر امنیتی-دیپلماتیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اظهار داشت: ایران به جای آنکه از توافق بدست‌آمده برای توسعه اقدامات صلح‌جویانه در منطقه استفاده کند، آن را وسیله‌ای برای گسترش برنامه‌های موشکی خود قرار داده‌ و از برجام به عنوان پوششی برای افزایش توانمندی‌های موشکی خود و حزب‌الله لبنان استفاده می‌کند. در حال حاضر در لبنان بیش از 100 هزار موشک آماده شلیک به سمت اسرائیل وجود دارد.     

گیلاد مخالفت خود را با تلاش‌ها برای گسترش دموکراسی در خاورمیانه ابراز کرد و افزود: در حال حاضر ثبات این منطقه باید در اولویت قرار گیرد. شما نمی‌توانید فرهنگ خود را بر ملل دیگر تحمیل کنید. برای نمونه لیبی را در نظر بگیرید. پس از سرنگونی رژیم حامی تروریسم لیبی که در تلاش برای گسترش سلاح‌ اتمی بود، اکنون نمی‌توان چشم‌انداز روشن و امیدوار‌کننده‌ای برای آینده‌ این کشور متصور شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
آقای آموس گیلاد صهیونیست ، شما خارجی ها با اشغال سرزمین فلسطین و نسل کشی ملت با ریشه فلسطین بزرگترین تهدید دنیا به شمار می روید .
حالا هم با ایران هراسی به دنبال جذب منابع مالی از ملت بی چاره و ورشکسته و فقیر آمریکا هستید !!!!!!!
دست از این حفه بازی ها بردارید و به کشورهای اروپائی و آمریکائی خودتان برگردید و از زندگی لذت ببرید !!!!!
مگر می شود با شاغال خانه دیگران از امنیت و آرامش و اسایش برخوردار بود ؟!!!!!
چرا نمی فهمید ؟!!!!!!!!
آخرین اخبار