عضو فراکسیون ولایت گفت: زنده بودن فراکسیون ولایت به یکپارچگی آن بوده و لاریجانی با آن موافق است.

لاریجانی با فراکسیون ولایت موافق است"حمیدرضا حاجی‌بابایی" نماینده مردم همدان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اخباری مبنی بر تشکیل فراکسیون سوم در مجلس اظهار داشت: فراکسیون ولایت براساس اعتقاد و با مبانی محکمی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در همایش‌های گوناگونی که به منظور تشکیل فراکسیون ولایت برگزار شد تمام نمایندگان حاضر اذعان داشتند که ما نیاز به فراکسیون ولایت داریم، تصریح کرد: فراکسیون ولایت توانست نمایندگانی با سلایق مختلف را در خود جای دهد و می‌توان تشکیل این فراکسیون را با حضور 188 نماینده موفقیت‌آمیز دانست.

حاجی‌بابایی اذعان داشت: زنده بودن فراکسیون ولایت به یکپارچگی آن است و اگر قرار باشد انشعاب و شکافی در آن بوجود بیاید، دیگر نمی‌تواند نقش خود را ایفا کند و این موضوع را تمامی اعضا قبول دارند.

نماینده همدان با تاکید براینکه بقای فراکسیون ولایت عامل موفقیت آن است، اظهار داشت: معتقدم تمام اعضا به این جمع‌بندی رسیده‌اند که فراکسیون ولایت باید ادامه پیدا کند و در آینده‌ای نزدیک بحث و بررسی‌های تشکیل اساسنامه، شورای مرکزی و هیئت رئیسه آن انجام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بحث‌ها و مطالبی بعضا جسته و گریخته توسط برخی نمایندگان در رسانه‌ها منعکس می‌شود اما زمانی که شخصا با آن‌ها صحبت می‌کنم نظرشان خلاف آن است.

عضو فراکسیون ولایت با بیان اینکه رئیس مجلس و اعضا به دنبال تشکیل فراکسیون سوم نیستند، بیان داشت: تمامی اعضا خواهان حفظ یکپارچگی و یگانگی فراکسیون ولایت هستند و نمایندگان مصاحبه‌کننده تنها نظرات شخصی خود را عنوان کرده‌اند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: لاریجانی با فراکسیون ولایت موافق است و حتی خود وی برای تشکیل این فراکسیون پا پیش گذاشت و تاکنون موردی هم در ارتباط با نقض آن بیان نکرده است.

نماینده همدان افراط و تفریط را معضل فراکسیون ولایت برشمرد و گفت: تمام اعضا باید با یک رفتار سنجیده و دقیق روزبه روز این فراکسیون را تقویت کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای هیئت رئیسه فراکسیون ولایت کاندیدا خواهد شد نیز خاطرنشان کرد: اکنون برای این سخن زود است زیرا ابتدا باید موضوع اساسنامه و شورای مرکزی را انجام داد و سپس تابع نظرات جمع اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار