فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی تبریزی برای قضاوت در 2 گروه لیگ جهانی دعوت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بر این اساس ابراهیم فیروزی که برای پنجمین بار به لیگ جهانی دعوت میشود از 11 تا 13 تیرماه قضاوت مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران با حضور تیمهای آرژانیتن ، ایتالیا ، صربستان و ایران اسلامی و 4 تا 6 تیرماه قضاوت دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی با حضور تیمهای مکزیک ، ونزوئلا ، تونس و مونته نگرو  در کشور تونس را قضاوت خواهد کرد.

مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی با حضور تیم‌های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان از 27 خرداد تا 13 تیرماه در سه گروه متفاوت پیگیری می‌شود.

رقابت‌های گروه سوم سطح یک لیگ جهانی در هفته نخست با حضور تیم‌های روسیه، بلغارستان، لهستان و صربستان به میزبانی ورزشگاه دی اس یانتارنی شهر کالینینگراد روسیه برگزار می‌شود.

ابراهیم فیروزی از سال 2002 قضاوتهای خود را در سطح آسیایی و جهانی آغاز کرده است اولین قضاوت خود را در سال 2002 در قهرمانی جوانان آسیا در تهران انجام داده است .

فیروزی در سال 2009 در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در ژاپن ، 2012 قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه ، 2013 قضاوت در مسابقات لیگ جهانی در هلند ، سال 2014 قضاوت بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی ،  سال 2015 قضاوت در مسابقات لیگ جهانی قاهره - مصر و لیگ جهانی زنان در قزاقستان را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.