رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا از برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام سیدتقی عمادی‌وحدی در این خصوص اظهار کرد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که مصادف با اولین روز شب‌های قدر است برنامه‌هایی از جمله دعاخوانی، قرائت زیارت جامعه کبیره، احیاء، قرائت دعای جوشن کبیر و ... در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان با سخنرانی "حجت‌الاسلام سید محمد ابراهیم سیدمحمدی" رئیس اداره تبلییغات اسلامی جلفا برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب بیستویکم نیز ویژه برنامه‌های شب قدر به همراه مراسم افطاری در همین امام‌زاده و با سخنرانی "حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد" یکی از اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز با سخنرانی "حجت‌الاسلام وحدت مشهوری" معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین مداحی مرسل بدیعی به همراه دیگر ویژه برنامه‌های این شب، در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عمادی‌وحدی در خصوص دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا، خاطرنشان کرد: مراسم ترتیل‌خوانی در طول ماه مبارک رمضان نیز در امام‌زاده شعیب(ع) و امام‌زاده سیدمحمد(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است:محفل انس با قرآن نیز در شب بیستم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گرگر شهرستان هادی‌شهر با سخنرانی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار