سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: می خواهیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و صاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، عبدالله ویسی شب گذشته پس از نخستین جلسه تمرینی این تیم افزود: تلاش سپاهان این است که هواداران را خشنود کند، در درجه اول می خواهیم در نیم فصل اول در جمع سه ، چهار تیم برتر جدول قرار بگیریم تا بتوانیم در ادامه لیگ به اهداف خود برسیم.
وی اضافه کرد: دروازه بانی برزیلی که سن او زیر 23 سال است به تیم اضافه خواهد شد، همچنین بازیکن تیمور شرقی به همراه 'موسی کولیبالی' سایر بازیکنان خارجی ما هستند که ویزایشان مهیا نشده است و درسه، چهار روز آینده به جمع تیم اضافه خواهند شد.
سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد خواسته‌ های من در جذب بازیکن انجام شده و می‌خواهیم تیم جوان و جویای نامی را راهی مسابقات کنیم ؛ البته بازیکنانی هم با ما نیستند دلیلی بر ضعف آنان نخواهد بود.
ویسی اضافه کرد: سپاهان باید همیشه بالای جدول باشد و باید شادی مردم را نگه داریم به هر حال مردم اصفهان همیشه شعار می‌دهند که سپاهان حالا حالاها قهرمان است و باید این حمایت را حفظ کنیم.
نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز گذشته در مجموعه فردوس اصفهان واقع در خیابان آتشگاه برگزار شد.
این تمرین زیر نظر عبدالله ویسی، کریم قنبری، مجید بصیرت، علی اکبر دهقان و علی لسان فولادی (مربی دروازه‌بان‌ها) برگزار شد.
در این جلسه تمرینی 25 بازیکن حضور داشتند و صدها هوادار سپاهانی در اولین تمرین این تیم حضور پیدا کردند و به تشویق سپاهان پرداختند.
حسام فتاحی بازیکن پیشین سپاهان نیزکه با بیماری سرطان مبارزه می ‌کند در محل تمرین سپاهان حضور یافت و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
سپاهان اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب نتایج دور از انتظار به کسب جایگاه یازدهم بسنده کرد.
تیم فوتبال سپاهان تاکنون پنج بار عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار