ایلام؛

روابط عمومی ها با خبرنگاران تعامل داشته باشند

فرماندار آبدانان خواستار تعامل بیشتر روابط عمومی های ادارات و ارگان های دولتی شهرستان آبدانان با اصحاب رسانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرماندار آبدانان در نشست مشورتی روابط عمومی های ادارات و ارگان های دولتی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستن، گفت: روابط عمومی ها به عنوان بازوی اطلاع رسانی ادارات و نهادهای دولتی، با تعامل بیشتر با خبرنگاران جراید و خبرگزاری ها می توانند عملکرد دولت را برای مردم به خوبی روشن نمایند.

مجید عسگری افزود: متأسفانه روابط عمومی ها در برخی ادارات جایگاه خود را به دست نیاورده اند که همین امر باعث شده برخی افراد، روابط عمومی ها را بخش زائد اداره می دانند.

وی نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه را موثر دانست و گفت: ارتقاء جایگاه و پتانسیل های شهرستان آبدانان ازمهمترین وظایف روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان است.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه تضعیف روابط عمومی، تضعیف یک اداره است، تصریح کرد: دولت خدمات ارزنده ای در سه سال اخیر داشته است که روابط عمومی ها با تعامل و همکاری بیشتر با خبرنگاران و برگزاری نشست های خبری می توانند خوراک خبری خبرنگاران را تهیه کرده و مردم را از این خدمات ارزنده مطلع کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: روابط عمومی ها بخشی از بدنه دولت هستند که نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از خدمات ارائه شده دولت نسبت به مردم را بر عهده دارند و در این راه با تعامل با اصحاب رسانه می توانند گام مهمی در زمینه اطلاع رسانی درست و صحیح بردارند. 
رئیس شورای مشورتی روابط عمومی های شهرستان آبدانان ضمن انتقاد از عدم پویایی و کم تحرکی بعضی از روابط عمومی های ادارات خاطر نشان کرد : یک کارشناس روابط عمومی باید بتواند از نقش و جایگاه خود که یک نقش و جایگاه خطیر در هر اداره و سازمانی است دفاع کند و در این زمینه آگاهی کاملی کسب نماید چرا که یک کار شناس روابط عمومی بعنوان مشاور و زبان و چشم بینای یک اداره مطرح است .

عسگری با اشاره به اینکه باید امید و نشاط به جامعه تزریق شود، گفت: ارائه خدمات دولت به مردم باعث امیدواری مردم به انقلاب و نظام می شود و این مهم جز با تعامل با خبرنگاران میسر نمی شود.

در پایان مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه پیرامون موضوعاتی همچون چگونگی حمایت های مادی و معنوی از خبرنگاران، فعال سازی روابط عمومی سازمان ها و ادارات شهرستان و چگونگی پوشش فراگیر و مثبت اخبار شهرستان در رسانه های ملی و استانی، حضور فعال در شبکه های مجازی و تبلیغ نقاط قوت شهرستان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.