ملی پوش المپیکی دوچرخه سواری گفت: اگر تمام جوانب از جمله فیلترهای پاکی رکابزنان از سوی فدراسیون بررسی شود حضور منتخبین عادلانه خواهد بود.

میزبانی: حاضرم از تمامی فیلترهای پاکی بدون هراس رد شومقادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:روز گذشته جلسه ای برای رکابزنان انتخابی درفدراسیون برگزار کردند که من علارقم میلم حضور پیدا کردم و مجبور شدم روزه ام را بشکنم تا در این جلسه حضور بیابم.مذاکرات با تیم المپیکی انجام شد.البته هنوز قطعی چیزی اعلام نشده است .اما انتخابی شرکت در المپیک اگر شرایط یکسانی داشته باشد و از همه آزمایش دوپینگ،سلامت ورزشکار و غیره گرفته شود ،به نفع ما خواهد بود.
 
وی افزود: در عین آمادگی جسمانی وضعیت بدنی رکابزن نقش مهمی دارد . اگر بر این مبنا باشد من فاصله ام بین نفر اول و دوم فاحش است.اما اگر مسائلی مانند کنترل و تست دوپینگ حائذ اهمیت نباشد نتایجش می شود، رقابت های نزدیک و پایانی و مانند کسی است که با موتور سیکلت با بنده که سوار دوچرخه هستم رقابت به راه انداخته است.
 
میزبانی در ادامه بیان کرد:مهم نیست نفر گزینشی حضور در المپیک باشم اما مسائلی مثل  هدایت تیم و فوت و فن لازمه کار است که اهمیت دارد و بستگی به صلاح کمیته فنی دارد.
 
وی در ادامه تصریح کرد:تازمانی که حین ورزش هستم سعی دارم آمادگی ام را حفظ کنم و می توانم فردا در هر مسابقه ای تست دوپینگ بدهم.کاملا نیز راحت هستم زیرا من در تمریناتم رابا برنامه ریزی انجام میدهم و حاضرم فیلترهای پاکی را هم بگذرانم .اما برخی دیگر این گونه نیستند و بهانه می آورند.اما در هر صورت اگر فدراسیون صلاح بداند من در خدمت تیم ایران هستم تا تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار