در پی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به کارگزاران نظام/1

منصوری ارانی:آمریکا زیرساخت‌های ایران را نشانه گرفته/ اگر برجام را نقض کنند ما به شکل اولا این کار را می‌کنیم

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی گفت: مجلس دهم و همچنین هیات نظارت بر برجام هوشیارانه تر عمل کنند.

آمریکا زیرساخت‌های ایران را نشانه گرفته/ اگر برجام را نقض کنند ما هم به شکل اولی این کار را می‌کنیمعباسعلی منصوری ارانی عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگاردفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: رهنمودهای معظم له باعث می شود مجلس دهم و کمیسیون امنیت ملی و همچنین هیات نظارت بر برجام هوشیارانه تر عمل کنند ؛ چرا که دشمن زیر بناهای ایران را نشانه گرفته است. 

وی با اشاره به تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دیروز گفت: ما به هیچ عنوان ناقض برجام نیستیم ؛ اما اگر آن‌ها نقض برجام کردند ما نیز به شکل اولی‌تری این کار را انجام خواهیم داد. 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت صنعت هسته‌ای گفت: صنعت هسته‌ای به دلیل پیچیدگی‌ها و تخصص های خاصی که دارد یک صنعت راهبردی به حساب می آید. 

وی تصریح کرد: موضوعات که معظم له دیروز مطرح کردند می توان در بعد اقتدار ملی طبقه بندی کرد و همچنان که می دانیم مذاکره در سایه اقتدار محقق شد. 

منصوری ارانی با اشاره به ظرفیت های بومی کشور تاکید کرد: صنعت بومی هسته ای باید هرچه بیشتر پیگیری و تقویت شود و صنعت هسته ای خود می تواند شاخه ای از اقتدار را رقم بزند. 

وی گفت: نباید در صنعت هسته‌ای توقف کنیم و باید به حرکت و پیشرفت مبتنی بر دانشمندان را ادامه دهیم. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار